Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از یک مقام رسمی آمریکایی که نخواسته نامش فاش شود، خبر داده است که ایالات متحده روز جمعه‌ (۶ آبان / ۲۸ اکتبر) رسما شکایتی را از سوی ایران دریافت کرده که در آن جمهوری اسلامی مراتب عمیق ناخرسندی خود را از اتهاماتی که از سوی آمریکا به این کشور وارد شده، ابراز کرده است.

شکایت ایران از طرف سفارت سوئیس به آمریکا تحویل داده شده است. ایران و آمریکا از زمان انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تمامی ارتباطات سیاسی با یکدیگر را قطع کرده و سفارت سوییس حافظ منافع آمریکا در ایران به شمار می‌رود.

اوایل ماه اکتبر سال جاری میلادی وزارت دادگستری آمریکا از کشف توطئه ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن خبر داد و ایران را متهم به دست داشتن در این ترور نافرجام کرد.

طبق گفته‌های مقامات آمریکایی اسناد به دست آمده نشان‌دهنده همکاری یکی از متهمان پرونده به نام منصور ارباب سیر با سپاه قدس (شاخه برون مرزی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی) است و غلام شکوری، متهم دیگر این پرونده نیز… بقیه را اینجا بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!