Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

معمولاً در مناسبت‏های خاص توجه ما مسلمانان با عالم بالا خاص‏تر می‏شود. امروز که اینجا شور یازده همگانی شده بود هر کس در خلسه‏ای فرو می‏رفت و برای ثبت در تاریخ حرکتی می‏کرد.

عدد یازده که عددی نیست، در عمرش اینقدر مورد توجه خاص و عام قرار نگرفته بود. اگر مثل کشور ما رسم بود که به مناسبت‏های مختلف، رهبران، زندانی آزاد کنند شک نکنید امروز در سرتاسرِ کشورهایِ یازدهی حداقل یازده زندانی آزاد شده بود.

مارک پسر جوانی که همسایه ماست یک آبجو آورده بود و آنرا به من تعارف کرد. او گفت به افتخار امروز از یک جعبه دوازده تایی یازده عدد را نوشیده و برای آنکه وسوسه نشود دوازدهمی را برای من آورده. چون رد احسان در اسلام جایز نیست آن را از او گرفتم اما وقتی که رفت به یاد یازده هزار امام زاده‏ای افتادم که خودمان داریم. چه خوب که ما خیلی زودتر از این غربی‏ها به فکر یازده خودمان بوده‏ایم. مثل اینها هم گدا بازی در نیاورده‏ایم که به یازدهِ یازدهِ یازده قناعت کنیم. صاف رفته‏ایم روی یازده هزار ایستاده‏ایم.

 البته هنوز یازده تا جا داریم اما آنها می‏مانند برای نسل‏های بعد. ما اجازه نداریم تمام منابع را مصرف کنیم و به فکر آیندگان نباشیم.


One Response to “یازدهِ یازدهِ یازده و یازده هزار امامزاده”

  1. qmars says:

    ما فقط سال آينده را داريم كه بتوانيم عدد روزوماه وسال مثل هم باشدوبعدازآن ازخيروشراين تجانس راحت ميشويم
    كيومرث

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!