Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

دشمنان نظام نتوانستند مشت آهنین و سیلی سخت ملت ما و ارتش و سپاه و بسیج را تحمل کنند. آنها به کمک ایادی خود امروز دست به کار بزدلانه و رزیلانه‏ای زدند و در یکی از مناطق مسکونی باعث انفجاری شدند که بحمدلله توسط برادران و ملت همیشه در صحنه خسارات آن نا چیز بود.  حالا همه نشریات آنها در بوق و کرنا کرده‏اند که مقر سپاه بوده و موشک و امثالهم که کذب محض است. همین انفجار اگر در کشور منحطی مثل آمریکا یا اسرائیل صورت می‏گرفت ما شاهد دهها بلکه صدها کشته بودیم. ملت بزرگ ایران با مسئلت خداوند بزرگ در این انفجار مقاومت جانانه کرده و حتی افرادی که در نزدیکی انفجار بودند در مقابل مردن مقاومت ورزیدند و تلاشهای دشمنان را خنثی کردند. آمریکا و انگلیس و کشور صهیونیستی و دروغین اسرائیل ادعا را بر نشر اخبار درست در کشورهای خود قرار می‏دهند اما ملت ما باید هوشیار باشد و من از نشریات و رسانه‏ها می‏خواهم حالا که خبر رسانی کردند دیگر قضیه را کش ندهند.


2 Responses to “نطق احتمالی حضرت رهبر در مورد انفجار امروز”

  1. a.saeedi says:

    کار امام زمان بود.

  2. مهئش says:

    عيد غدير خم بر تمامي جاهلان مبارك باد
    بر هیچ کس پوشیده نیست شیعه یک مذهب ساختگی به دست ایرانیان است. اصل اسلام همان مذهبی سنی است. فقط نگاهی بیندازید به روش وضو گرفتن شیعیان و سنی ها تا بدانید کدام اصل و کدام تقلبی است.
    تمام چهار خلیفه داماد و پدر زن یکدیگر بودند.
    علی داماد محمد
    امرداماد علی
    عثمان داماد محمد
    محمد داماد ابوبکر
    این خریت نیست که اینان را از هم جدا کنیم؟

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!