Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

آقا عصبانی شده

November - 2 - 2011

حضرت رهبر که اغلب لبخند می‏فرمودند حالا مدتی است اخم می‏فرمایند. هنگام نطق عصبانی می‏شوند. طوری حرف می‏زنند که انگار در بازی شطرنج، حریف بی آنکه سربازی از دست بدهد دو اسب و دو فیل ایشان را تناول کرده و کیش هم داده. به نظر می‏رسد اگر آقا تکان بخورد صدراعظم نیامده‏اش را هم از دست خواهد داد.

خیلی اتفاق افتاده که آقا در نطق‏های خود داد و بیداد بفرمایند اما تاکتیکی بوده و رگ‏های  مبارک گردن بزرگوارشان اینطوری بیرون تشریف نیاورده بودند. این بار آقا می‏خواهد صدتا سند رو کند و آبروی آمریکا را ببرد. تا حالا که رو نکرده بود برای این بود که اولاً سندها نود و نه تا بودند و تازه آمریکا آبرویی نداشت. حالا که صدتا شده‏اند و آمریکا هم آبرومند شده ارزش دارد که آقا قلفتی همه را رو کند و درجا آبرویش را ببرد.

شاید هم آقا هزار تا سند داشته باشد و بخواهد صدتا صدتا رو کند. ربطی به شما براندازها ندارد.

از آقا خوشم می‏آید وقتی می‏بیند سمبه پر زور است شلوغ می‏کند. همه را هم بسیج می‏کند که همزمان با داد و بیدادش نامه بدهند و امضاء کنند. این غربیها گرگ هستند. گرگ‏ها با داد و بیداد و سر و صدا  می‏ترسند و می‏گذارند و می‏روند.

هان؟ چی؟ اگر نرفتند؟

خب اسرائیل را موشک باران می‏کنیم. با پسر حافظ اسد زلزله راه می‏اندازیم و مثل صدام و قذافی چاه‏های نفت را منفجر می‏کنیم. آخرش پدر آمریکا را هم در می‏آوریم.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!