Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

…بر اساس بیانیه سازمان عفو بین الملل، بروجردی در زندان تحت شکنجه قرار گرفته که در اثر آن دچار بیماری پارکینسون، دیابت و فشار خون بالا شده است. در هفته های اخیر وضعیت جسمی و سلامتی او رو به وخامت می رود.

مریم موذن فعال سیاسی که در قالب یک کمپین برای اطلاع رسانی بیشتر در مورد وضعیت بحرانی آقای بروجردی تلاش می کند، می گوید: “در ایران مردم از رژیم مذهبی به ستوه آمده اند و متاسفانه به این دلیل توجه کافی به سرنوشت این چهره مذهبی که به خاطر دیدگاه هایش زندانی شده است، ندارند. برخلاف روحانیونی که به خاطر دستیابی به قدرت با حکومت همکاری می کنند، آقای بروجردی با نقض حقوق بشر توسط حکومت بسیار مخالف است.”

  بر طبق گفته های موذن که قبلا به علت طرفداری از آقای بروجردی دستگیر و زندانی شده است، ارتباط آقای بروجردی با خارج از زندان قطع شده و ملاقات او با خانواده اش نیز محدود می باشد. افرادی که با آقای بروجردی و یا خانواده وی همکاری کنند، تحت تعقیب قرار می گیرند و گهگاه دستگیر و بازجویی می شوند. او می گوید آقای بروجردی از ناراحتی های قلبی و لرزش همیشگی دست و پا رنج می برد.

  گروهی از روزنامه نگاران و فعالین برجسته حقوق بشر نامه ای سرگشاده در هشدار نسبت به وضعیت آقای بروجردی نوشته اند. بر اساس گزارش آژانس خبری مجموعه فعالان حقوق بشر ایران (هرانا) در این نامه آمده است: “کاظمینی بروجردی در معرض شکنجه های جسمی و روانی غیر انسانی قرار  گرفته است تا وادار شود با امضای بیانیه ای عقاید خود را انکا… اینجا مفصل بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!