Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

دختر و پدری عادل

October - 9 - 2011

آزاده حداد عادل دختر حداد عادل گفت هنگامی که پس از زندگی در کشورهای ژاپن و آمریکا قصد بازگشت به ایران را داشته از طرف اساتید و دوستان به او پیشنهاد می‌شد که به ایران بازنگردد. وی اظهار تعجب کرده و گفته است «برای من جای سوال بود که چرا دنیا چنین نگاهی به ایران و جامعه ایرانی دارد»

به عرض همشیره گرامی برسد که نباید خودتان را ناراحت کنید. اساتید و دوستان شما احتمالن شما را با خانم نسرین ستوده یا مرضیه وفامهر و شاید هم با پیمان عارف که دیروز شلاق خورد اشتباهی گرفته‏اند. ممکن است فکر کرده‏اند سرکار منصور اسانلو هستید. در خارج چون مثل داخل سانسور نیست و ما از همه چیز خبر می‏شویم دوستان ازشدت نگرانی دقت نمی‏کنند که چه کسی دارد به ایران برمی‏گردد، تا اسم ایران را می‏شنوند می‏گویند: وای ترو خدا نرو.

شما خیلی کار خوبی کردید که برگشتید. ایران که خبری نیست. اگر هم شک دارید از ابوی گرامی بپرسید. در خاتمه برای اینکه اعصابتان سر جایش بیاید این شعر پدر گرامی‏اتان را که برای حضرت رهبر سروده‏اند به اتفاق خانواده بخوانید و صلوات بفرستید.

ای دو چشمانت چراغ شام يلدای همه

آفتاب صورتت خورشيد فردای همه

ای دل دريايی‌ات كشتی نشينان را اميد

وی نگاه روشنت فانوس دريای همه

ای بيان دلنشينت بارش باران نور

وی كلام آتشينت آتش نای همه

خنده‌های گاه‌گاهت خنده خورشيد صبح

شعله لرزان آهت شمع شبهای همه

قامتت نخل بلند گلشن آزادگی

سرو سرسبزی سزاوار تماشای همه

گر كسی از من نشانی از تو جويد،گويمش

خانه‌ای در كوچه باغ دل، پذيرای همه

لاله زار عشق يكدم بی گل رويت مباد

ای گل رويت بهار عالم آرای همه

منبع هم اینجاست

عکس هم تزیینی است و ربطی با بخور بخور ندارد. برای رفع نگرانی از اساتید و دوستان  آزاده حداد عادل گذاشتمش

بعد از تحریر خواهش از آزاده حداد عادل:  خستگی سفر را بیرون کنید. بعد از نهار نیمساعتی استراحت بفرمایید و بعد اینجا کلیک بفرمایید و این مصاحبه خانم مسیح علی‏نژاد را با پیمان عارف ببنید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!