Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تظاهرات معترضان در اطراف خيابان وال استريت آمريكا ادامه دارد و پليس به جان معترضان افتاده.

هنوز از حضور لباس شخصی‏ها و قطع فیس بوک و کشت و کشتار، گزارشی نرسیده  اما پلیس کوتاهی نکرده  و موتور سواران جولان خود را داده‏اند. در بعضی از گزارشات خبر از دستگیری بیش از هفتصد نفر هم آمده است.

 خط فقر دیده نمی‏شود اما ناگهان آنهایی که زیر خط فقرند خودی نشان می‏دهند.

به نظر می‏رسد ماموران همه جا مامورند و معذور. گرچه پاییز آمریکایی را نمی‏شود با بهار عربی مقایسه کرد اما صبحانه و نهار و شام و نفس کشیدن همه جا شبیه  هم است.

 پنج روز هفته از بوق سحر تا پاسی از شب جان بکنی و نتوانی نانی روی سفره بیاوری و بانکها هر سال سودهای سرشارشان بیشتر بشود و برای هر چک بر گشتی چهل دلار جریمه‏ات کنند از پوتین و باطومِ هیچ معذوری آدم نخواهد ترسید و هر کجا که میدان التحریر بشود فقیر و دردمند و زجر کشیده و مظلوم لحاف پاره‏اش را آنجا پهن خواهد کرد.

 با این یورش پلیس، وال استریت دوباره به صاحبانش سپرده خواهد شد و به جز چند عکس و خبر چیزی باقی نخواهد ماند اما حرکت‏های خودجوش مردمی گاهی به سیل خروشان بدل خواهد شد و همه چیز را با خود خواهد برد. خبر را اینجا بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!