Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پس از طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها،

حالا نوبت به طرح شاداب سازی مدارس دخترانه رسیده.

بر اساس این طرح بناست که حیاط مدرسه در مرکز قرار بگیرد و کلاس‌های درس و سایر خرت و پرت‏ها در اطراف آن بنا شوند و دور تا دور حیاط مدرسه را دیوارهای بلند بکشند. بنا هست که نامحرمان اجازه ورود به هرجای مدرسه را نداشته باشند و برای پنجره‏های کلاس‏ها شیشه مات بگذارند.

خدا عمر‏اشان بدهد. واقعاً دخترانی که در چنین مدارس مدرن و پیشرفته‏ درس بخوانند چون از سرما و گرما در امان خواهند بود اگر شاداب نشوند بسیار شاد می‏شوند. حُسنی که دیوارهای بلند دارد این است که از ورود حیوانات بی‏سواد و گرسنه جلوگیری می‏کند.

برای آنکه شما گیج نشوید باید عرض کنم که من دارم راجع به مدارس روستاهای بلوچستان صحبت می‏کنم.

همانطور که در عکس‏ می‏بینید در بعضی از مدارس فعلی استان ابداً مسئله شاداب سازی به اجرا در نیامده. مدرسه شماره یک که از حصیر ساخته شده نه تنها شیشه مات ندارد بلکه حتی پنجره ندارد. این مدرسه بعضی وقتها نصف‏اش توسط گاوهای گرسنه‏ی نادانِ بیسواد خورده می‏شود. در این سی و خورده‏ای سال، فرصت نشده یک دیوار نیمتری برای این مدارس شاداب سازی بشود.

من ضمن استقبال از این طرح برای مدارس شماره یک، طرح تفکیک جنسیتی را هم در خواست دارم.

 در مورد مدرسه شماره دو فقط همان طرح شاداب سازی کفاف ما را می‏کند.

خداوند در عوض چند میلیارد تومان دیگر اختلاس نصیب‏اشان بفرماید.


One Response to “شاداب سازی و مدارس روستایی بلوچستان”

  1. نق نقو says:

    چه نظری جز درد
    چه حرفی جز اندوه
    چه احساسی جز خشم

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!