Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

به بهانه ترور ربانی

September - 20 - 2011

برهان‏الدین ربانی رئیس جمهور پیشین افغانستان و رئیس شورای عالی صلح این کشور در سن هفتاد و یک سالگی،  در آستانه‏ی روز جهانی صلح در جلسه‏ای به منظور صلح در حال سلام و احوالپرسی با شخصی که در دستارش بمب داشت و آنرا منفجر کرد کشته شد.

اینکه برهان‏الدین ربانی که بود و چه کارنامه‏ای دارد کار تاریخ و مردم افغانستان است اما اندیشیدن به گروه و افرادی که: نه صلح جهانی سرشان می‏شود،

نه امن خانه،

 نه زن،

 نه بچه،

 نه سلام،

 نه احوالپرسی

نه دست دادن،

 نه دستار،

نه…

 وفقط و فقط می‏میرند و می‏کشند

کار همه‏‏ی ماست. از نظر من هر تفکری که درد و رنج و مرگ برای انسان به ارمغان بیاورد محکوم و بی ارزش است.


3 Responses to “به بهانه ترور ربانی”

  1. سید دروغگو says:

    قادر جان سلام از راه دور می بوسمت.وبلاگت عالی است.ادامه بده .کار جالبی کرده ای.بخش ادبیات و هنر را فعال تر کن .پس چرا البعثت هدایت را نگذاشته ای؟بگذار ایرانی ها بفهمند چه بلا یی به سرشان امده است .متا سفانه بالا خانه خیلی ها هنوز خجسته میزند .باز هم بوس .موفق باشی.

  2. سید قاراپت says:

    بد بخت ربانی.چه ادم نازی بود. دلمان گرفت.تاریخ بشر پر از کثافت بوده است .یکروز بنام بت یک روز بنام پول و یک روز بنام دین.اری این چنین است ای شریعتی!

  3. نق نقو says:

    در این مورد با شما نه تنها همزبان بلکه همدلم که همدلی از همزبانی بهتر است.

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!