Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

مشتری هالو

August - 26 - 2011


چمهوری اسلامی از روسیه به دلیل امتناع از تحویل موشک‌های اس 300 به “دادگاه بین المللی کیفری” شکایت کرده است. وزارت امور خارجه روسیه از این عمل جمهوری اسلامی اظهار شگفتی کرده است. من که حتی وزیر امور خارجه خاش هم نیستم از این عمل اظهارشگفت زده‏گی می‏کنم و حتم دارم خود دادگاه بین‏المللی کیفری هم شگفت زده شده است. حالا شگفت زدگی به کنار فرض کنیم دادگاه بر اثر همین شکایت، بلافاصله همین فردا تشکیل شد و متهم هم حاضر شد و قاضی هم قبل از صلوة ظهر حکم داد که متهم واقعاً مجرم است. با کر کر خنده‏های متهم کنونی و مجرم آن زمان چه کنیم؟ از قدیم گفته‏اند یا نکن با پوتین معامله یا هی پول بده و از جنس خبری نیست. همین یک قلم جنس کوچولو تاسیسات اتمی بوشهر را ببینید که چند لا پهنا فروخته‏اند و کو تا راه‏اندازی بشود. یکی از این نظام ولایی الهی آسمانی بپرسد موشک اس 300 به چه دردش می‏خورد. کسی که به تو موشک اس 300 می‏فروشد حتمن خودش و دوستانش موشک اس هزار دارند. من فکر کنم وزارت خارجه روسیه که گفته شگفت زده شده دروغ گفته به نظر من آنها از دست این مشتری هالو روده بر شده‏ند از خنده.


One Response to “مشتری هالو”

  1. ساناز says:

    آقای بلوچ
    با سلام
    در ارتباط با یک اقدام فوری برای نجات جان یک نوجوان ایرانی در کانادا به همکاری شما نیاز داریم.لطفا با e-
    با من تماس بگیرید
    با تشکر
    ساناز

    دست نياز يک مادر درمانده براي نجات فرزند جوانش
    پژمردن یک شاخه گل نشانی از غفلت ماست نتیجة خاموشی من و تو و آدمکهاست

    پسرم تایماز، که 14 سال و 8 ماه دارد، برای زنده ماندنش بیش از 3 سال و نیم است که با سرطان خون می‌جنگد. پسری که می‌گوید: “مامان! من نمی‌خوام بمیرم! می‌خوام سالیان سال زنده باشم و فوتبال بازی کنم. می‌خوام بزرگ بشم برم توی یکی از بهترین باشگاه‌های فوتبال بازی کنم.”
    این عشق زیبای زنده ماندن و تلاش برای ادامة حیات و علاقة بی‌نهایتش به فوتبال، تنها سرمایه‌های او در این جدال سخت هستند. تایماز برای زنده ماندن شدیداً احتیاج به پیوند مغز استخوان دارد و شمایی که این مطلب را می‌خوانید می‌توانید ترس و وحشت از مرگ را برای این نونهال به عشق و امید تبدیل کنید.
    متأسفانه، طبق آمار، تعداد داوطلبان اهداکنندة مغز استخوان که از میان ما ایرانیان و قومیتهای نزدیک به ما در لیستهای مربوطه ثبت نام کرده‌اند، بسیار کم است. بیایید تا با یاری یکدیگر، این آمار را تغییر دهیم، و با اهداء زندگی به یک فرد نیازمند، معنای واقعی عشق را دریابیم.
    با این که مدت زیادی است در بیمارستانهای تورنتو کار می‌کنم و بیماران بی‌شماری را دیده‌ام، هرگز فکر نمی‌کردم بختک بیماری بر خانوادة من هم سایه بیاندازد و پسر سالم و ورزشکار من را به کام سرطان صعب العلاج خون بکشاند. دیگر کارم به جایی رسیده که هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، خدا را شکر کنم که یک روز دیگر پسرم را در کنار خودم دارم!
    تایماز و تایمازهای بسیاری چشم به راه محبت و انسانیت شما هستند. چه بسا شما خوانندة عزیز، تنها امید زندگی ما باشید. از همة شما عاجزانه تمنا داریم، اگر در توانتان هست، در بانک جهانی مغز استخوان و سلول بنیادین ثبت نام کنید و تمام فامیل و دوستان و آشنایتان را هم به این کار تشویق نمایید. هیچ لذتی در دنیا بالاتر از نجات یک زندگی و عشق و امید دادن به یک انسان نیست.
    قادر نیستیم واژه‌ای را که بتواند عمق سپاس ما را از تک تک شما بیان دارد بیابیم. فقط بدانید که چشمان زیبای این پسرِ نوجوان و دل دردمند مادر و پدرش منتظر و پذیرای کمک شماست.

    بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند
    چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

    تنها در عرض چند دقیقه با یک آزمایش سادة بزاق دهان، می‌توانید در لیست اهداکنندگان مغز استخوان و سلول بنیادین ثبت نام کنید تا در صورت سازگار بودن، به یاری تایماز یا بیماران دیگر بیایید.
    برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با سازمان OneMatch که متولی امر ثبت نام اهداکنندگان در کانادا است از یکی از طرق زیر تماس بگیرید.
    تلفن: 1 888-2 DONATE (1 888 236-6283)
    ایمیل: [email protected]
    وب‌سایت: ‌http://www.onematch.ca

    متخصصین گروه ایرانی حمایت از بیماران سرطانی (ICSG) نیز از طریق شماره تلفن 9037-237 (905) یا آدرس ایمیل [email protected] برای راهنمایی و پاسخ به پرسشهای شما آماده‌اند.
    برای آگاهی بیشتر در مورد تایماز و بیماری او می‌توانید با مادرش الهام (9459-931-416 ؛ [email protected]) یا پدرش علی (5487-298-647) تماس بگیرید.

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!