Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch


پسر بچه‏ی چهارده ساله، عاشق زندگی و فوتبال، یک بار با شیمی درمانی، سرطان را سر جای خود نشانده. این دومین حمله‏ی این بیماری است. باید به اتفاق هم آن را پس بزنیم و حیات بخش بشویم. افراد بین هیفده تا پنجاه سال به این سایت بروند و ثبت نام بکنند برایشان همه چیز پست می‏شود. آزمایشی بدون درد و هزینه و نتیجه‏ای سرنوشت ساز. این درد مشترک را باید فریاد زد. نتیجه آزمایشات در بانک اطلاعات ذخیره می‏شود و چه بسا برای دهها نفر دیگر زندگی به ارمغان بیاورد.

دوستان عضو شبکه‏های فیس بوک، لینک گذاری، نشریات و رادیو تلویزیون همیشه در این موارد اثر گذار بوده‏اند. حتم دارم توجه اینبارشان هم تفاوت بزرگی به وجود خواهد آورد.

***********

***********

***********

خلاصه نامه دریافتی از خانم ساناز دوست خانوادگی این خانواده:

دست نياز يک مادر دردمند برای نجات فرزند جوان‏اش

پژمردن یک شاخه گل نشانی از غفلت ماست

 نتیجه‏ی خاموشی من و تو و آدمک‏هاست

پسرم تایماز، که 14 سال و 8 ماه دارد، برای زنده ماندن‏اش بیش از 3 سال و نیم است که با سرطان خون می‌جنگد. پسری که می‌گوید: “مامان! من نمی‌خوام بمیرم! می‌خوام سالیان سال زنده باشم و فوتبال بازی کنم. می‌خوام بزرگ بشم برم توی یکی از بهترین باشگاه‌های فوتبال بازی کنم”.
این عشق زیبای زنده ماندن و تلاش برای ادامه‏ی حیات و علاقه‏ی بی‌نهایت‏اش به فوتبال، تنها سرمایه‌های او در این جدال سخت هستند.

 تایماز برای زنده ماندن  احتیاج فوری به پیوند مغز استخوان دارد. شمایی که این مطلب را می‌خوانید می‌توانید ترس و وحشت از مرگ را برای این نونهال به عشق و امید تبدیل کنید.
متأسفانه، طبق آمار، تعداد داوطلبان اهداکننده‏ی مغز استخوان که از میان ما ایرانیان و اقوام نزدیک به ما در لیست‏های مربوطه ثبت نام کرده‌اند، بسیار کم است. بیایید تا با یاری یکدیگر، این آمار را تغییر دهیم، و با اهداء زندگی به یک فرد نیازمند، معنای واقعی عشق را دریابیم.
با این که مدت زیادی است در بیمارستان‏های تورنتو کار می‌کنم و بیماران بی‌شماری را دیده‌ام، هرگز فکر نمی‌کردم بختک بیماری بر خانواده‏ی من هم سایه بیندازد و پسر سالم و ورزشکار من را به کام سرطان صعب العلاج خون بکشاند. کارم به جایی رسیده که هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، خدا را شکر کنم که یک روز دیگر پسرم را در کنار خودم دارم!
تایماز و تایمازهای بسیاری چشم به راه محبت و انسانیت شما هستند. چه بسا شما خوانند‏ه‏ی عزیز، تنها امید زندگی ما باشید. از همه‏ی شما عاجزانه تمنا داریم، اگر در توان‏اتان هست، در بانک جهانی مغز استخوان و سلول بنیادین ثبت نام کنید و تمام فامیل و دوستان و آشنایتان را هم به این کار تشویق نمایید. هیچ لذتی در دنیا بالاتر از نجات یک زندگی و عشق و امید دادن به یک انسان نیست.
قادر نیستیم واژه‌ای را که بتواند عمق سپاس ما را از تک تک شما بیان دارد بیابیم. فقط بدانید که چشمان زیبای این پسرِ نوجوان و دل دردمند مادر و پدرش منتظر و پذیرای کمک شماست.

بنی آدم اعضای یک پیکرند

 که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار

 دگر عضوها را نماند قرار

تنها در عرض چند دقیقه با یک آزمایش ساده‏ی بزاق دهان، می‌توانید در لیست اهداکنندگان مغز استخوان و سلول بنیادین ثبت نام کنید تا در صورت سازگار بودن، به یاری تایماز یا بیماران دیگر بیایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‏توانید با این سازمان که متولی  امر ثبت نام اهداکنندگان در کانادا است به طرق زیر تماس بگیرید.

18882DONATE

(1-888-236-6283)

ایمیل: [email protected]

متخصصین گروه ایرانی حمایت از بیماران سرطانی (ICSG) شماره تلفن 9037-237 (905) یا آدرس ایمیل برای راهنمایی و پاسخ به پرسشها:

[email protected]

*********

*********

تماس مستقیم با خانواده از طرق زیر امکان پذیر هست:

شماره تماس با والدین تایماز:

الهام: 9459-931-416

علی:5487-298-647
[email protected]

در ونکوور خانم ساناز:

604-288-0913


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!