Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

آقای پرزیدنت اخیراً چهارده مشاور خود را یکجا عزل کردند. به نظر من کار درستی کردند. آدم وقتی چیزی را لازم ندارد چرا بیخودی به آن بچسبد؟ همینطوری خرج‏‏های مملکت بالا می‏رود.

کابینه هم به نظر چیز زائد و طاغوتی‏ای می‏آید. وزیر واقعاً چه صیغه‏ای هست؟ واقعاً ما در مملکت اسلامی به وزیر و مشاور احتیاج داریم؟ مگر ما کافریم که «شاورهم فی‏الامر» داشته باشیم؟ پس امام غایب و نماینده برحق‏اش چکاره است؟

اگر ما بخواهیم به قرتی بازیهای زمان شاه و این غربیها بچسپیم تمدن خود ما کجا می‏رود؟

خانم‏ها و آقایانی که به عزل و کناره گذاری وزیر و مشاوران رئیس جمهور اعتراض دارند یک کدامشان رئیس جمهور نبوده‏اند و تازه فکر می‏کرده‏اند رئیس جمهور را مردم انتخاب می‏کنند! فکرش را بکنید، رأی مردم را جلوی مشیت الهی گذاشتن! ارتداد نیست؟

آنقدر لی لی به لالای رأی مردم گذاشتند که آقا را مجبور کردند بزند در دهان آرا. والا حضرت امام هم فرمودند ما خادم مردم هستیم. امروزه به جرأت می‏توانیم بگوییم که نظام جمهوری اسلام پیش قراول خادمان جهان است و توانسته است برای اولین بار نهاد ریاست جمهوری را از یوغ آرا و مشاور و مجلس و کابینه و غیره و ذالک رها کند.


ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!