Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

اعدام بهمن ریگی جوان دیگر بلوچ در حالی صورت می‏گیرد که هنوز جسد چهار بلوچ دیگری که اعدام شدند آویزان هستند. هنوز کسی نمی‏تواند با قاطعیت بگوید از هشت تنی که دیروز در قم اعدام شدند چند نفر بلوچ بودند. با توجه به اینکه نظام قصد دارد به پیروی از میراث امام به سیاست کشتار دسته جمعی دست زده و از طوایف مختلف آنقدر بکشد تا بلوچستان را آرام کند و با در نظر گرفتن این مطلب که در عرض کمتر از ده روز از طوایف شه‏بخش، نارویی، ریگی، براهویی و… جمعاً شانزده نفر به صورت اعدام وهشت نفر در درگیری‏های پراکنده کشته شده است برای سهولت دوستان خبرنگار جدول اعدام‏ها همراه با جرم‏هایی را که اعلام خواهند کرد پیش‏بینی و منتشر می‏کنم:

شنبه:

شلیک به سه نفر در نزدیکی کنارک – دلیل؟ خرما را طوری می‏خوردند که سه نفر از طلاب اعزامی از قم خوش‏اشان نیامد. در ضمن همکاری با گروه معاند و برانداز.

یکشنیه:

اعدام دو برادر از طایفه گرگیج – جرم؟ شلیک به سمت خدا و زخمی کردن ابرها و حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز.

دوشنبه:

کشتن ده نفر از طوایف ساکن بین ایرانشهر تا اطراف خاش – چرااااااااا؟ چون طوری نفس می‏کشیدند که به پنج تن آل عبا توهین می‏شد و تردد در خاک بیگانه و ارتباط با دشمنان معدوم نظام.

سه شنبه:

اعدام سه تن در علی گودرز بدون ذکر نام —– جرم؟ ایجاد و راه اندازی شبکه فساد و حمل و نقل مواد مخدر.

چهارشنبه:

فرا خواندن چهار روحانی به دادگاه روحانیت ابرقو و پوست کندن آنها ——- جرم؟ وهابی و ارتباط با کشورهای بیگانه.

پنجشنبه:

دستگیری گروهی و انبوهی، به اندازه بار دو کامیون، از اسماعیل آباد خاش تا نصرت آباد در حوزه زاهدان.— جرم؟ افاغنه بدون شناسنامه.

جمعه:

سهمیه بندی دستگیرشدگان روز پنجشنبه و اعزام سهمیه اعدام شهرستانها جهت ایجاد ارعاب و وحشت و اخراج مازاد به کشور دوست و برادر افغانستان

بعد از تحریر: بس کنید، ای خداوندان قدرت شرمتان باد

ترجمه به بلوچی


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!