Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

بعد از حدود سه سال آزار و شکنجه و بی حرمتی بالاخره هفت نفر از هموطنان بهایی ما به بیست سال زندان محکوم شدند. همان کسانی که ما به آنها می‏خندیم و لقب ساندیس خور می‏دهیم و عکس‏های آنها را در حالت‏های خنده دار و مفتضح در تظاهرات مختلف و در نقش‏های متفاوت رو می‏کنیم، آرام نشسته‏اند و جوانان ما را حلق‏آویز و برای بهترین فرزندان مملکت زندان و شکنجه و بی حرمتی رقم می‏زنند.

امروز من در کنار هموطنان بهایی خود می ایستم و این حکم ناعادلانه را محکوم می‏کنم. آزادی حق آنهاست. آنها باید فوری آزاد شوند. از آنها و افراد خانواده آنها معذرت خواهی شود و باید به آنها و افرادی که خسارت دیده‏اند خسارت پرداخت شود.

به نوبه خود این چند لوگو ساده را درست کرده‏ام برای استفاده عموم. امیدوارم شما هر کس که هستید و در هر کجا که هستید بی تفاوتی نشان ندهید و در حد و توان خود عکس‏العمل نشان دهید. سکوت ما را تاریخ محکوم خواهد کرد.


















Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!