Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

سه نفر را با رگبار گلوله در شهرستان خاش به قتل رسانده‏ ویکی را دستگیر کرده‏اند. نظام می‏فرماید آنها قاچاقچیان مسلح بوده‏اند و چهار تن مواد مخدر و شش قبضه اسلحه از جمله تیربار، کلاشینکف، آر.پی.جی و مقادیر زیادی مهمات داشته‏اند. احتمالاً داستان از این قرار بوده: چهار نفر چهارتن مواد مخدر بار می‏زنند و چون از بلوچ‏های کره مریخ بوده‏اند و خبر نداشته‏اند که بلو چستان چه خبر است صاف می‏روند خاش. البته قاچاقچیان حرفه‏ای که بشنوند روده بر می‏شوند از خنده چون حتی من هم می‏دانم که خاش از زمان حضرت آدم تا حالا مسیر هیچ قاچاقچی‏ای نبوده ولی خب اجل که برسد لا یستقدمون و لا یستأخرون ساعتن. طفلی ها انگار برای خوشتیپ شدن، خودشان را مسلح هم کرده بودند. مأموران جمهوری اسلامی که همیشه در هوشیاری آنها تأکید می‏شود این‏بار هم دست بر قضا هوشیار بودند و آنها را به رگبار بستند. البته طوری رگبار را گرفتند که روی چهارمی نریزد وکشته نشود. سپس طی عملیاتی پیچیده او را دستگیر کردند!. واقعاً آدم می‏ماند که از امام زمان تشکر کند یا از سربازان گمنامش و الا این سوداگران مرگ از میان نیروهای ناتو و سر زمین پر از سرباز افغانستان روزی دهها تن مواد مخدر بار می‏زدند و می‏آوردند.

بعد از تحریر یک: نکند این یک نفر که دستگیر شده اعتراف کند مواد و اسلحه مال پانزده نفربلوچی است که دولت ناپاک پاکستان تحویل نظام داد!

بعد از تحریردو: شوربختانه قطره قطره جمع گردد وانگهی بمب گردد.

* عکس تزیینی است. احتمالاً یک بلوچ بایک تن مواد عازم خانه است. تیربار داخل محموله جاسازیشده تا معلوم نشود مسلح است.

عکس را در وبلاگ پهره یافتم


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!