Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

دست پنج نفر را در همدان به جرم سرقت بریده‏اند. شیخ، دست تنگی‏اشان را ندید و دستشان را برید. مانده‏ام، بی دست، با تنگدستی چه می‏کنند.

شخصی که حداکثر می‏توانست موتوری گازی دست و پا کند، یا بر دو چرخه‏اش موتوری نصب کند تا از جانکندن رکاب زدن رهایی یابد و از این منزل به آن منزل برود و برای دو تومان امام حسین را بکشد و جنازه‏اش را اینور و آنور بکشد، نشسته است در کاخ دادگستری و شده است قاضی. البته که حکم می کند دست ببرند. اگر این پنج تن سارق هم بوده‏اند چه بد سرانجام بوده‏اند که در نظام دزدان دستشان را بریده‏اند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!