Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch


زاهدان نیوز آرام راه افتاد اما انگار قصد دارد با توپ پر اداره شود. لازم نیست زیاد کارشناس و متخصص باشید تا لهجه‏ی شناخته شده‏ی کیهان شریعتمداری را در زاهدان نیوز تشخیص دهید. گرچه زیر علامت سئوال بردن مولوی عبدالحمید رهبر مذهبی سیستان و بلوچستان از سوی نشریه‏ای که مشخصاً حامی نظامی زیر سئوال رفته است مضحک به نظر می‏رسد اما از سویی نشان میدهد که قصد نهایی نظام در منطقه بستن مدرسه دارلعلوم مکی و به قتل رساندن مولوی عبدالحمید است. شریعتمداری که درسال همت و تلاش مضاعف قصد دارد هر استان را به داشتن یک کیهان منطقه‏ای مفتخر کند؛ شاگردان چندان هوشیاری را برای کیهان نیوز زاهدان انتخاب نکرده. مسجد مکی* و مولوی عبدالحمید هر کدام به تنهایی لقمه‏هایی هستند که اگر گلوی نظام را نگیرند آنرا به مرحله‏ی خونریزیِ کشنده سوق خواهند داد.



* مسجد و حوزه علمیه مکی، توسط زنده یاد مولوی عبدالعزیز در زاهدان تاسیس شد. در حال حاضر این مسجد و حوزه از بزرگترین مراکز علوم اهل تسنن در میان کشورهای اهل تسنن منطقه است.

پایگاه مردمی این حوزه تا حدی است که بسیاری از بلوچ‏ها و اهل تسنن برای حل اختلافات خود عوض رفتن به محاکم قضایی به آنجا مراجعه می‏کنند.

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل تسنن که از شهرت و اعتباری در بین کشورهای سنی نشین منطقه برخوردار است مسولیت اداره این حوزه را برعهده دارد.

حمایت علنی او از اصلاح طلبان و فاصله گرفتنش از خامنه‏ای عامل اصلی چنگ و دندانهایی است که به او نشان داده می‏شود.

او که روز به روز بلندتر و بیشتر از ظلم و جور ولی فقیه می‏گوید حالا تحت فشار است که حاجی خدابخش شه‏بخش فرمانده جنگ‏های چریکی گروه جندا‏لله را برای نظام دستگیر کند!‏

این روحانی و این حوزه علمیه را به خاطر بسپارید. نظام برای کشتن و منهدم کردن شمارش معکوس را شروع کرده است.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!