Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

از راست به چپ: من در حالی که پسرم را در بغل دارم، ولی امر مسلمین جهان زمانی که تبعید بلوچستان بودند ( ایشان آن زمان نان را به نرخ آن روز می‏خوردند. لباس بلوچی می‏پوشیدند؛ عمامه را دور انداخته و شال بلوچی به گردن می انداختند) و سه برادر دیگرم که در این نظام اعدام شدند.










بعد از تحریر: امروز سیزده فروردین است.

توضیح به خاطر احتیاط

عکس مال زمانی است که حضرت «ایشان» که از سر و وضع و رفتار داخل عکس‏اشان متوجه می‏شوید که آن زمان روح‏اشان از حضرت شدن بیخبر بود، در بلوچستان زندگی می‏کردند. از سرنوشت افرادی که داخل عکس هستند و از نام و نشان‏اشان بی‏خبرم. درست است که دو برادرم به صورت مستقیم و یکی غیر مستقیم توسط همین نظام در سنین کودکی اعدام شدند اما ادعای اینکه افراد داخل عکس من و برادران‏ام هستیم صرفاً جنبه دورغ سیزده را داشت. در عکس، پشت سر، نخل های بلوچستان هستند:

سر به فلک کشیده و بی باک

هر روز به خورشید می‏گویند:

دست کسی را یارای فشردن گلوی نخل نیست


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!