Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

رئیس جمهور گفته دو تا بچه کافی نیست. زیاد هم بی ربط نمی‏گوید. دو تا بچه با اولین یورش نیروی نظامیِ گمنام و بدنام، فاتحه‏اش خوانده می‏شود.

بچه‏ها که هفت، هشت، ده تا باشند، هفت هشتا هم که مفسد فی‏الارض بشوند یکی دو تا باقی خواهند ماند. می‏بینید که ته قضیه همان در می‏آید. فقط وقتی که به سیستم قدیم عمل کنید؛ می‏رسید به بچه کمتر و آسایش بیشتر. وقتی به سیستم جدید عمل کنید، شما همت و تلاش مضاعف خودتان را می‏کنید، هر چقدر دلتان خواست به سانفرانسیسکو می‏روید. به جای شما نظام تنظیم خانواده را به عهده می‏گیرد و در اسرع وقت شما را می‏رساند به همان دو فرزند و آسایش بیشتر. درست است که همین حالا که سالها ست سیاست دو فرزندی آن پهلوی ملعون حکمفرما بوده بهشت زهرا و بهشت سایر ائمه اطهار در سطح کشور جایی برای دفن مرده ندارند اما ایران کشور پهناوری است، اگر نظام آستینها را بالا بزند به راحتی می‏شود در کویر لوت صد و پنجاه میلیون نفر را دفن کرد.

طبق طرح پرزیدنت محمود در سال هشتاد و نه دولت برای هر بچه یک میلیون تومان حق‏الورجه وورجه پرداخت می‏کند و تا هیجده سالگی سالی صدهزار تومان هم به حسابش می‏ریزد. در هیجده سالگی اگر امنیت ملی را تهدید کرد به حسابش می‏رسند و چپقش را چاق کرده در کویر مذکور دفنش می‏کنند. اگر به حق پنج تن آل عبا عاقل از آب در بیاد و فقط به امنیت ملی یک پخ معمولی بکند آنوقت به حساب شما می‏رسند و شما باید یک سند صد میلیونی ببرید و فرزند یک میلیونی خود را از کهریزک بیاورید.

*منبع کارتن


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!