Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

روایات ضد زلزله

April - 24 - 2010

اوضاع در مملکت به خصوص در تهران، بحرانی است. بزرگان دین که دست بر قضا بزرگان مملکت هم هستند، علاوه بر ما، به شدت برای دانشمندان و علم و زمین و زلزله و گسل‏ها هم عصبانی هستند و اصرار دارند که لرزش زمین به لباسهای سکسی و سینه باز مربوط است.

جالب اینجاست که در کشورهایی که رقص معروف عربی با آن لرزشهای استغفر‏الهی، هر دم، پردم، برقرار است؛ زمین آرامش و قرار بیشتری دارد. یا از زمان بابا آدم تا حالا نلرزیده یا اگر هم لرزیده ریشترش حتی ریشی را تکان نداده.

در دنباله‏ی همین بحثها این هفته خاتمی، امام جمعه موقت تهران، بدون اشاره به اعدام‏های ماه گذشته گفت:

«ما آیه‌ای با عنوان آیه‌ی “ضد زلزله” داریم که سندش هم سند خوبی است». امام جمعه تهران که به خاطراهمیت قضیه چشمهایش، از هفته‏های پیش بیشتر از حدقه بیرون زده بود؛ بدون آنکه مثل صدیقی به بد حجابی اشاره کند، به روایاتی اشاره کرد که در تفسیر نورالثقلین آمده.

احتمال می‏رود که اگر سایر آیات عظام حکومتی، دست از لخ لخ کردن، که عادت سنتی آنهاست، بردارند و به موقع در این باب اظهار عقیده کنند ما با انبوه روایت ضد زلزله، مواجه شده و علاوه بر خودکفایی قادر بشویم که به جای انقلاب که گندش در آمده و در حال بالا کشیدن خشتک خویش است، روایات ضد زلزله به اقصی نقاط جهان صادر کنیم.

خود اینجانب با کمی تفحص و غور، یکی دو روایت پیدا کردم که اگر آنها را قبل از زلزله‏ی هایتی می‏دیدم چه بسا جلوی زلزله آنجا را که بیش از دویست هزار زن و مرد و کودک و پیر و جوان با حجاب و بی حجاب را کشت می‏گرفتم.

در یکی از این روایات روایت است از رقاص‏ابن پر قر که گفت:

روزی در نخلستان برای جمعی «قرش» می‏دادم. پس چون به لرزاندن رسیدم. یکی از تماشاچیان که همیشه درهم کم دادی و زر زیاد زدی گفت: کافر! چنان که تو می‏لرزانی قیامت به پا خواهد شد!.

در همان کتاب در صفحه‏ای که شماره‏اش را شیطان جویده بود از پسر نوح که در طوفان نوح غرق شد آمده بود:

الذین بازهم الدکمات الپیراهن والیقه و الظاهرون الچاک المعروف الانارین؛ هوالذی زلزلة فی القلوب الرجال. افحسبتم الشومبول الآقایون لایتحرکون؟ لا ریب فیه که اذا یتحرک شومبولهم والزلزلةَُ روی شاخهم.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!