Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch


پرزیدنت در دیدار با کارگران نمونه:

«شما به امام (ره) نگاه کنید. امام (ره) از روز اول افق‌های بلندی را به روی ملت ما گشود و با این کار همت‌های بلندی را زنده کرد و دیدیم که چه کارهای بزرگی انجام شد.»

در زیر فهرست‏وار به چند افق‏ نمونه از افقهای فراوانی که امام ره برای ملت ما گشودند اشاره می‏کنم. بقیه را کارگران عزیز در اوقات فراغت خود پیدا کرده به آنها نگاه کنند:

افق بلند اعدام‏های بی محاکمه.

افق بلند اشغال لانه جاسوسی. این افق آنقدر بلند بود که هنوز هم کوتاه نمی‏آید.

افق خیلی دراز جنگ هشت ساله.

کارگران عزیز نمونه‏، افق‏های بلند امام تمامی ندارد. ایشان تا لحظه‏ای که ره شدند برای ملت ما افق بلند می‏گشودند. از آنجمله می‏توانیم به افق بلند «بکشید همه را » اشاره بکنیم. این افق ویژه جوانان بود و برای آنها زمین را با لدر گشود.

گشودن افقهای بلند تا بعد از (ره) شدنشان هم ادامه داشته که بر اساس آن همت‏های بلندی به روی هموطنانتان آتش گشود و کارهای بزرگی در کهریزک انجام داد.

.

لذا در آستانه روز جهانی کارگر به شرایط بد زندگی خودتان و سایر کارگران غیر نمونه نگاه نکنید :

«شما به امام (ره) نگاه کنید. امام (ره) از روز اول افق‌های بلندی را به روی ملت ما گشود و… »

بعد نوشتن: به عکس نگاه نکنید. این عکس‏ِِ منصور اسانلو است و تزیینی است.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!