Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

همانطور که مهران و اینجانب و خوانندگان این وبلاگ می‏دانند و بنده هم برای تأکید در قسمت لیبل قید می‏کنم کاریکاتورهای این وبلاگ کار داوطلبانه هنرمندی است گمنام که من هم چون شما فقط او را به نام مهران می‏شناسم. اخیراً می‏بینم دوستانی که به این کاریکانورها لینک می‏دهند می‏نویسند: کاریکاتور از بلوچ. من بسیار بسیار این دوستان را دوست می‏دارم و قصد داشتم مسئله را ندیده بگیرم اما خاک بر سر این وجدان بکنند که زیادی بیدار می‏ماند و آدم را اذیت می‏کند. دوستان گرامی اگر هم نخواستید اسم مهران بینوا را بنویسید لا اقل بنویسید کاریکاتور از وبلاگ بلوچ تا نه سیخ بسوزد و نه کباب و من هم بادی به غبغب سابق که بیماریهای اخیر آبش کرده بیندازم.
بعد از تحریر: در قسمت کامنت‏های بالاترین دیدم که چند نفری شاکی بودند موقع ورود به وبلاگ من به آنها هشدار داده می‏شود که وبلاگ من ویروس دارد. جناب وبمستر دامت افاضاته فرمودند این پیام فقط برای دوستانی فرستاده می‏شود که از گوگل کُرُم استفاده می‏کنند. آنهم به خاطر یک لینک مشکوک بود که توسط وبمستر از لینک‏ها حذف شد و حالا دوستان نباید چنین هشداری دریافت کنند. خداوند در همه زمینه‏ها آدم را صاحب وبمستر بکند و به آنها توفیق و توانایی بدهد تا ویروسهایی را که آدم و دوستانش را اذیت می‏کنند شناسایی و از کار بیندازند.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!