Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

گاهی این دل آدم

July - 24 - 2009
گرامی باد یاد ابراهیم منصفی که چه استثنایی می‏خواند. گاهی این دل آدم چه بد می‏گیرد.


8 Responses to “گاهی این دل آدم”

  1. sarvenaz says:

    سلام؛ خیلی ممنون بلوچ …آنچنان به دل نشست که الان که ساعت ٤:٣۰ صبح دارم های های گریه میکنم…عجب صدای گرمی داره..چه ترانه پر معنایی.

    ای …ای….ای…

    سروناز
    http://www.daftarha.com

  2. Anonymous says:

    سالگرد فاجعه ملي در راه است .ارتجاع را به شکستن سکوتش واداريم .

  3. Anonymous says:

    سلام آقای بلوچ. ممنون که ایشان را به ما معرفی کردید. اما حسابی گریه ما را در آوردید

  4. Abdol-Qader Balouch says:

    بعضی از دوستان فکر می کنند ابراهیم منصفی همین دیروز پریروز وفات کرده و من در سوگ او دلم گرفته. این دلگرفتگی با من به دنیا آمده و گاهی می آید سراغم. ربطی به مرگ منصفی که هفت هشت دهسالی باید از مرگش گذشته باشد ندارد. جناب سیاوش من چندتا از آهنگهای منصفی را اینجا و آنجا و روی یوتوب شنیدم و کاستی هم واقعاً نداشتم برای کسی بفرستم. کاش لینک برنامه را می گذاشتی تا دوستان و خودم هم بهره می بردیم. دوستانی که میخواهند راجع به منصفی بیشتر بدانند درلینک زیر اطلاعات ویکیپیدیاست:
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85_%D9%85%D9%86%D8%B5%D9%81%DB%8C

  5. Abdol-Qader Balouch says:

    کی؟ کجا؟ کی؟ خبرش کجا بود که من بی خبرم. اگر تمام شده خدا اجرشان بدهد. اگر نشده کمی سر و صدا بکنند حد اقل ما بشنویم سایرین به جهنم. ندیده ساپرت و حمایت کاش میدادند مجانی تبلیغاتش را بزنیم. ولی برای یک جلسه سوم مرداد خبر شدم حمایت هم می کنم. پنج دقیقه ای هم حرف خواهم زد اگر منظور همین جلسه هست هنوز منتظرم مکانش را خبرم کنند تا خبرش را بنویسم. شما بیشتر میدانید خدا از اطلاع رسانی کمتان نکند. رسانه ماییم

  6. Anonymous says:

    Mr. Balouch did you support vancovor hunger strike?

  7. niki says:

    ایشاالله ایام به کام خواهد شد
    یوسف گمگشته ….

  8. سياوش says:

    قادر جان سلام!
    اتفاقن امروز در برنامه ترانه ناسروده در راديو فرانسه بخش زبان فارسي در اين ارتباط(يادي از ابراهيم منصفي خواننده اهل بندر عباس) برنامه‌اي داشت كه فكر مي‌كنم كه گرداننده اين بخش از برنامه(ترانه ناسروده) راديو فرانسه آقاي فريد وهابي، سه بار مي‌شود كه از آقاي منصفي ياد كرده است. در ضمن آقاي فريد وهابي امروز در اين برنامه اشاره‌اي داشت به شخصي كه دو كاست از ترانه‌هاي آقاي منصفي را برايش ارسال داشته بود كه حدس مي‌زنم ارسال كننده كاست‌‌ها شما بوده باشيد! با آمدنم به وبلاگ‌ات و ديدن يادداشت امروزت، حدسم به گمان نزديك شد.

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!