Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جمعی از وبلاگنویسان (از جمله خود بنده) اخیراً نامه‏ای به حضرت رهبر نوشته‏اند و راجع به مرگ مشکوک امید رضا میرصیافی از او سئوالاتی کرده‏اند.از سوی دفتر رهبری با خبر شدم مقام معظم رهبری جوابی به شرح زیر خطاب به وبلاگ نویسان صادر فرمودند:
جمعی از وبلاگنویسان بزرگوار، السلام علیکم
متشکرم که مرا از ظلمی که در مملکت اسلامی رفته با خبر کرده‏اید. همین امروز که سیزده بدر هست آقایان علی فلاحیان، پورمحمدی، یونسی، محسنی اژه‏ای، دری نجف‏آبادی، سعید مرتضوی مأموریت دارند تا با جناب آیت‏الله شاهرودی مسئله را بررسی و حقیقت را به اطلاع آن بزرگواران علی‏الخصوص بلوچ عزیز برسانند.
انشاء‏الله که در آینده ظلم دیگری نباشد که باعث بشود به نامه نگاری شما بزرگواران اما چنانچه خدای ناکرده اتفاق افتاد پلیز دوباره برای من بنویسید. تنک یو.
الاحقرالوبلاگنویسان. علی خامنه‏ای

سیزده فروردین 88


3 Responses to “پاسخ آیت‏الله به جمعی از وبلاگنویسان”

  1. بهلول says:

    ما شدیدا از شما و دیگران تشکر می کنیم که توانستید چنین جانوری را به این راحتی رام کنید که بتواند به این قشنگی به شما پاسخ دهد .
    از قدیم می گفتند به بچه که دو تا فحش بدین خودش آدم می شه !!!!!!!

  2. آینده ما says:

    بلوچ جان پاسخنامه خیلی باحالی بود. من هم جزو امضا کنندگان بودم.. ممنونم که از پاسخ آیت الله مطلعمون کردی.. راستی آهنگ فوق العاده ای آپ کردی.. بنازم سلیقتو

  3. Anonymous says:

    O-:

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!