Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پیدا شدن سخن

March - 12 - 2009

طنز نویس چیره دست که با نام مستعار ف.م.سخن، می‏نویسد و نشان داده طنز فقط یکی از توانایی‏های اوست بعد از مدتی بی‏خبری پیدا شد. من هم مثل شما از این خبر شاد شدم. اگر همه‏ی گم شدنها به چنین شادی‏ای منتهی می‏شدند آرزو می‏کردم همه‏ی شما گم بشوید! طنز خوب آن است که طنز نویسی آرزو کند آن را خودش نوشته باشد. کاش این طنز محکم سخن را من نوشته بودم:

خاتمی می آيد

خاتمی می‏آيد. خاتمی با عبای شکلاتی می‏آيد. خاتمی با الفاظ سنگين و رنگين و کلمات اهل فرهنگ می‏آيد. خاتمی با طمانينه می‏آيد. خاتمی با کفش شيک و عينک شيک می‏آيد. خاتمی می‏آيد تا خرابکاری‏های دولت آقای احمدی نژاد را درست کند. خاتمی می‏آيد تا روپوش دخترها بالاتر و روسری هايشان عقب تر برود. خاتمی می‏آيد تا صف کتاب در وزارت ارشاد کوتاه‏تر شود. خاتمی می‏آيد تا گروه‏های فشار و کفن پوشان دوباره فعال شوند و سر و کله‏ی دانشجويان را بشکنند. خاتمی می‏آيد تا از اين سر شکستن‏ها ابراز تاسف کند و بگويد که کاری از دست او بر نمی‏آيد.
خاتمی می‏آيد. خاتمی برای اميد دادن می‏آيد. خاتمی می‏آيد تا هشت سال ديگر… ادامه را اینجا بخوانید


One Response to “پیدا شدن سخن”

  1. بیلی و من says:

    سلام، در بلاگ نیوز لینک شد.

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!