Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

به روزم

January - 8 - 2009

زندگی همچنان می‏گذرد. جویای احوالات باشید، به جز کمی خستگی ملالی نیست و الحمد‏لله تا دم نوشتن این مطلب نفسی در بدن جاری و همچنان شکر گذار مراحم دوستان هستم. به نظر بسیاری از دانشمندان جهان که متأسفانه از گرسنگی دار فانی را وداع گفته‏اند آدم اگر از دیگران متشکر باشد بسیار بهتر از آن است که مثل حضرت رهبر(ع) از خودش متشکر باشد. البته اگر هفتاد هزار دانشجوی بسیجی استشهادی امضا می‏کردند و می‏گفتند لبیک یا امام عبدالقادر بعید نبود که من دست از امامت کشیده ادعای پیغمبری نمی‏کردم. باری امروز که عکس‏های رئیس جمهور و هیئت دولت را در حال سوگواری دیدم دلم باز شد و نزدیک بود فنری را که گذاشته‏اند بیفتد بیرون. متأسفانه بنده به علت سنی بودن چندان شور حسینی ندارم و لذا بهتر است در مسائل فقهی سوگواری اظهار عقیده‏ای نکنم مبادا احساسات دوستانی را که کاری به این رژیم و آخوند‏ها ندارند اما دلشان برای سید شهدا کباب و لبانشان خشک است جریحه دار کنم. ضمن تسلیت به این دوستان امیدوارم غم آخرشان باشد و خداوند یزید و شمر و سایر مسببین این جنایت هولناک را به سزای اعمال ننگینشان برساند. جویای اخبار بلوچستان باشید باید به عرضتان برسانم که وقتی در ماه مبارک رمضان که ماه برکت و رحمت بود اعدامها و بگیر و ببندها ادامه داشت خودتان می‏توانید حدس بزنید در این ماه خون و عزا آنجا چه خبر می‏تواند باشد.
مردم غزه هم همچنان با تیر و کمان در مقابل تانکها و موشک‏های اسرائیلی به خاک و خون می‏غلطند و جامعه بین‏المللی را کک نمی‏گزد و نه خداوند و نه شعارهای جمهوری اسلامی و حماس و نه سفرهای سارکوزی و نه نوشته‏های چند وبلاگنویس انسان دوستمان معجزه‏ای برای آنها می‏کند. در این ایامی که در همه‏ی کوچه پسکوچه‏های کشور رژیم سعی دارد ایام سوگواری برای امام حسین را با شکوه برقرار کند پدرمان حسین درخشان و حسن و حسین و فاطمه و زهرا و تقی و نقی‏های گمنام فراوانی در زندانها مثل اسانلوو فرزاد کمانگرو کبودوند کرامت انسانیشان زیر پا گذاشته می‏شود.
در چنین شرایطی تأیید نمی‏فرمایید من از فرصت طلایی ایست قلبی استفاده کرده کمی به آخ و اوخ اضافی متوصل شده قرصهایم را بخورم شاید از این ستون بیماری تا آن ستون سلامتی من فرجی بشود و آقا ظهور کرده دنیا را گلستان بفرمایند؟


11 Responses to “به روزم”

  1. خسروبیگی says:

    با سلام
    خبرخوان طنزنویسان در پرشین‌بلاگرز ارائه شد. از این پس آخرین مطالب وبلاگ شما همانند در روی سایت پرشین‌بلاگرز یا توسط فید در خبرخوان مورد نظر شما قابل مشاهده خواهد بود. بعلاوه نام وبلاگ شما نیز در میان لیست وبلاگ‌های این دسته قرار دارد.

  2. Anonymous says:

    Alix: طن يعني دويدن در پي نان… وطن يعني کمک کردن به لبنان… وطن يعني عرب را چاق کردن… معلم هاي خود را داغ کردن… وطن يعني خريد تايد و شامپو… وطن يعني رئيس جمهور هالو … وطن يعني صف نون و صف شير … وطن يعني همش درگير درگير… وطن يعني همين بنزين، همين نفت.. همين نفتي که توي سفره ها رفت … وطن يعني که اصلاحات چيني… وطن يعني که روي خوش نبيني … وطن يعني همين آيينه دق … وطن يعني خلايق هر چه لايق.
    Djahangir Hajikhani:

  3. Anonymous says:

    قادرِ عزیز، اگر فنر برایت گذاشته اند، یعنی دوباره صفر کیلومتر شدی.

    بتاز عزیز، تا این جانوران هستند باید بتازی.

    اشکان

  4. کل موک says:

    بلوچ گرامی از خبر بازیافت سلامتیتان بسیار خوشحال و مشعوف شدم . خداوند سایه’ شما را بر سر خانواده’ گرامی و نیز سایه’ قلمتان را بر سر خانواده’ طنز مستدام فرماید.

  5. Me&Vancouver says:

    خوشحالم که بهترید و خوشحالم که نوشته ها و احوالتون را میتونیم دوباره دنبال کنیم. 🙂

  6. حسین says:

    دوست خوب پیوسته تندرست باشی وهمواره بروز.
    شاد باشی

  7. Anonymous says:

    salam khoda ro shokr keh haletan khub , kerkereh weblog etan bala va shotoretan ham beh rah hast

  8. مانی خان says:

    قادر جان کاری نکن که این دوروزه نذری راهم جمع کنند

    ما بعد از این 1400 سال لااقل یک شله زردی از این اسلام گیرمان میاید که

    گیرم که نذر کنندگان برای چشم هم چشمی یا فخر فروشی این دیگها را برپا کرده باشند

    سلامت و تندرست باشی عروجت به جرگه طنز نویسان واقعی را قلمی نکردی بادت نرود که از گناهان مستحب است

  9. بهلول says:

    خدا کند که همیشه به روز باشی و شبت هم روشن باشد .
    فقط حواست جمع باشد که دبدن یاران باوفای امام حسین مثل احمدی نژاد و دارو دسته چه خوشحالت کند و چه ناراحتت نماید ، برای فنرت خوب نیست که در هر دو حالت در رفتنی است . نگهداری فنرت از اهم امورات است و واجب کفایی اما دیدن آنها عین گرفتن یبوست مزمن

  10. آرمین گیله‌مرد says:

    سلام و آرزوی بهبودی …
    دو روز در سال به حال حسین و ماجرای کربلا (به قول معروف برای شهامت و شهادت در راه حق و آزادی و عدالت) گریه میکنیم و زار میزنیم تا در روزهای دیگر با خیال راحت آزادی و عدالت نطلبیم و حتی حق را هم زیر پا بگذاریم …

  11. وب - آ - ورد says:

    این وب آورنده هم (به علت شیعه بودن) سی سال است که شور حسینی از سرش افتاده و چون یه خورده هم به آخ و اوخ اضافی عواقب جراحی سرطان دچار شده است، با دمش گردو می شکند که بلوچ آقا بعد ازین همه غیبت کبری دوباره ظهورفرموده اند و خط و ربط سحارشونو دوباره زیارت کردیم!

    پ.ن
    خلاصه این که جویای احوالات بوده ایم و هستیم؛ با این یاد آوری دار فانی:
    اونایی که بود و نبود جمهوری(!) آخوند‏ها و امام سیزدهم و خان نایب امام سیزدهم براشون علی السویه است، همه شون یزیدی تشریف دارند؛ با تخفیف:
    شمری و ابن سعدی و… چه و چه ای!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!