Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پختن بزرگترین کیک در استان محروم سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) نه تنها لعن و نفرین‏های ما را در سالگرد وفات حضرت فاطمه به اعتقادات مردم این استان کمرنگ‏تر می‏کند بلکه زمینه را برای پختن آش‏هایی پر روغن‏تر در همین استان به همان مناسبت آماده می‏کند. صرفنظر از این مهم، سالروز ازدواج ائمه اطهار بسیار مهم است. این روز یاد آور و بشارت دهنده‏ی به دنیا آمدن امام‏زاده‏های بیشتری می‏باشد. نظام اسلامی ما باید به این هزار و چهارصد سال توطئه کفار پایان داده سالروز ازدواج آنها را به تعطیلات کشوری اضافه کند. ما وقتی سالانه امامزاده‏ها را غبار روبی کرده و صرفنظر از بحران جهانی اقتصاد و جهش ملخی تورم شاهد افزایش چشمگیر رقم «غبار» هستیم چرا نباید برای والدین بزرگوار این بزرگواران جشن سالگرد ازدواج داشته باشیم؟


5 Responses to “سالروز ازدواج ائمه اطهار”

  1. بنام خدا
    ای برادران و خواهران، سی‌ سال انقلاب و از خود گذشتگی آخرش همین ؟ نمیتونم باور کنم که اینطور که با مردم رفتار میکنند با اصول اسلامی توافق داشته باشد . اینطور که به نظر میاید روز سالگرد انقلاب ما باید دوباره روی بام برویم تا ارزشهای این انقلاب را به خاطر خودمان و رهبرآنمان یاداوری کنیم که آیا انقلب اسلامی یعنی این ؟ تا وقتی‌ دیر نشده رهبران ما باید بیدار شوند که این طرز رفتار با ملت مسلمان واقعا غیر اسلامی هست خداوند از ظلم احدئ نخواهد گذشت . الله و اکبر ، الله و اکبر ، الله و اکبر

  2. شهربانو says:

    اینها از کجا چنین روزی را ابداع کرده اند ؟ والاه به خدا ما که یک مقدار مذهبی بودیم از این جشنها نداشتیم می گفتند که مولا علی داشت و نداشت اش را به فقرا می بخشید. این همه مواد خام را اگر به چند جوان بیکار می بخشیدند تا بفروشند و از درآمدش استفاده کنند که درست تر بودو این زوج عزیز هم روحشان شاد می شد.
    چرا نمی گذارند اعتقادی که سالها پیش آموختیم در دلمان باقی بماند . عجب گرفتاری شدیم به مولاعلی

  3. Anonymous says:

    پيشنهاد:
    1- تعطيلي رسمي وجشن ملي به مناسبت سالگرد اين ازدواج تاريخي و افسانه اي
    2- تعطيلي رسمي و عزاي عمومي به مناسبت از هم پاشيده شدن همين وصلت و آمدن هوو به اين خانه رويايي و افسانه اي

  4. Anonymous says:

    فانوس شبگرد

    کیک و کتک و کعک

    دو نخته (..) اساسی‌ اسلام یادتان نرود!!

    یک عده اول کیک میخورند و بعد به یک عده کتک میزنند و کعک هم نمیگزاندشان!

    صلوات

  5. یوز باشی says:

    با توجه به اینکه حدود بیست و دو سالی هست که بنده بنا به سنت اسلام عزیز دل به دریا زده ام و دو شاخ به مانند رستم دستان دارم ! دوستان عنایت کنند و فاتحه ای برایم بخوانند !
    کیک پیشکش شما باشد . یواشکی چند تا از اون نون خماه ای های گنده پرتقالی
    می زنم تو رگ !

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!