Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

سلام. عشا جان در یک مملکت اسلامی مگر غیر از همین «امنیت» ما چیز «ملی» دیگری داریم که نظام به آن حساس باشد؟ تو هم صاف رفته‏ای علیه آن اقدام کرده‏ای؟ حالا کار از کار گذشته خودت را برای مصاحبه تلویزیونی آماده کن. ترا به زهرای آنها قسم می‏دهم که سر نوشت دو زهرای ما را (زهرا کاظمی و زهرا بنی یعقوب) به خاطر بسپاری و کله شقی نکنی. قشنگ مقنعه و چادری را که می‏دهند بگذار سرت و محکم و قبراق بنشین جلوی فیلمبردار. اول بگو جامعه بهایی‏ها ترا فرستاده‏اند که آن هفت نفر رهبرشان را از زندان فراری بدهی (مبادا اشاره‏ای به حمله به قبرستانهای آنها بکنی) بعد بگو از آمریکا یک چمدان بی بند و باری در بیان نظر و انتقاد از دولت هم با خودت برده بودی که قسمت اعظمش را دادی به مجلسی‏ها. مقدار متنابهی امضا هم روی کاغذی آماده داشته باش که جلوی دوربین به عنوان مدرک نشان بدهی که قصد داشتی آنها را تقلب برسانی به کمپین یک مبلیون امضا. ممکن است مجبور باشی بر علیه پدر و مادرت هم چیزهایی بگویی. احساساتی نشو. لازم شد عاقشان هم بکن. می‏دانم شرعاً فرزندان نمی‏توانند والدینشان را عاق کنند اما همکاری که کردی شرع این ایرادات کوچک را رفع و رجوع می‏کند.
عشا جان سلام وبلاگ‏نویس بی درخواست نیست. نه، لینک نمی‏خواهم، اما ما یک مولوی‏ای داشتیم به نام مولوی احمد نارویی. به امنیت ملی از گل هم بالاتر نمی‏گفت. سه،چهار ماهی می‏شود که اورا به خاطر پاره‏ای توضیحات برده‏اند اما یادشان رفته او را بر گردانند. قربان دهانت توی اعترافاتت بگو که او ترا سنی کرده و سپس ترا گول زده وهابی هم بشوی و توی اتوبان سبقت غیر مجاز بگیری. این اعترافت به احتمال زیاد گل از گل «امنیت ملی» می‏گشاید و او را از تو راضی می‏کند. امنیت ملی که از تو راضی شد خدا هم از تو راضی می‏شود. خدا که راضی شد احتمال دارد نظام هم از تو راضی بشود و ترا با قید ضمانت آزاد بکند.


One Response to “نامه دوم به عشا مومنی”

  1. خُسن آقا says:

    آقا بلوچ ما این نامه‌های دشمن شکن شما را شدیدا دوست داریم. شاید بد نبود آنرا برای تنویر افکار عمومی دولت دوست و برادر آمریکا برای آقا حسین اوباما هم بفرستید!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!