Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

خاک بر آن سر کهن‏اتان بکنند حالا پا توی کفش امامزاده‏ها می‏کنید؟ به کهنسالی‏‏اتان می‏نازید و با اعتقادات مردم در افتاده‏اید؟ می‏خواهید جای امامزاده عبدالله‏ابن‏علی‏ابن‏قاسم‏ابن‏زید‏ابن‏امام حسن‏مجتبی(ع) را بگیرید؟ بدبخت‏ها. بیچاره‏ها ما ضریح آن بزرگوار را درست می‏کنیم می‏گذاریم پشت تریلی می‏چرخانیم توی خیابان. شما بروید ریشه توی همان خاک داشته باشید و بمیرید. پارچه‏های کهنه‏ای که به شما می‏بندند کجا و این پارچه‏های سبز سیدی کجا؟ پیرهای فرتوت خشکیده شما سوراخ دارید که مردم خیرات و نذورات بریزند داخل‏اتان؟ حق همین امامزاده‏های بزرگوار شما را گرفت. اره کردن کمتان است، باید شما را از ریشه بکنند. خرافات راه می‏اندازید و با اعتقادات مردم در می‏افتید؟
در ضمن از کلیه خوانندگان وبلاگ در خواست می‏شود با کلیک کردن روی عکس، عکس بزرگتر ضریح سیار را در دسترس داشته باشند و یک زیارت در هر جای دنیا هستند میهمان من باشند. به جای پارچه سبز با ماژیک سبز از روی مانیتور دخیل ببندید. آقام بزرگوار است می‏پذیرد. (لعن به درختان کهنسال یادتان نرود). تقبل‏الله منا و منکم.
توضیح: عکس از این وبلاگ و از طریق لینک « بالاترین» دیده شد. برای سلامتی آن وبلاگ و تداوم بالاترین هم یک صلوات با صدای بلند بفرستید.

بعد از چند روز:

دوستان عزیز این شهاب نیوز مچ مرا گرفت. مجبورم حرفم را پس بگیرم: این ضریح سیار امامزاده نیست. خود ضریح است. آنرا ساخته‏اند و دارند حملش می‏کنند ببرندش چون امامزاده منتظر است. سرعت ماشین را خودتان در عکس حدس بزنید. آن پارچه‏های سبزی که به ضریح بسته شده جزو طرح اولیه بوده کسی توی مسیر اونا رو نبسته. اصلاً ماشین توقف نکرده همینطوری که تو عکس می‏بینید از کارخونه بکوب داره میره فارسیجان. آن خانمی هم که دارد پارچه گره می‏زند همینطوری در مسیر دارد طرح را تکمیل می‏کند. پارچه‏های سبز دست آن آقا؟ اونا چیزه، چیزه دیگه، اسمشو بگیر… اهان اونا سبزیه. چرا اون تابلویِ تابلو رو زدن که نوشته ضریح مال چه کسیه؟ اونو به این خاطر زدن که تو مسیر ملت فکر نکنن بارش هندوونه است. اصلاً توی مملکت ما خرافات؟ سوئ استفاده از عقاید مردم؟ استغفرالله. یک نمونه نشون بدین تا مقامات برخورد کنن.

ماجرای «امامزاده سیار» در شهرستان اراک چه بود؟!


7 Responses to “نامه به در ختان کهنسال و دعوت به زیارت”

  1. رویا...پاییزانه says:

    این کامیونت اینقدر بکوب داشته می رفته که از هولش اشتباهی تو یه کوچه بن بست پیچیده و برای این که رانندش یه نفسی تازه کنه با بلندگو از اراکی های عزیز خواسته براش چایی… سبزی.. خیاری… هندونه ای ..چیزی بیارند. تو این فرصت مردم هم در این طرح شرکت کردند.
    خدا رو خوش نمیاد این جوری به ملت فهیم ایران تهمت بزنید. مردم ایران و خرافات … اونم از نوع مذهبی ؟؟؟؟ استغفرالله !!!

  2. حمیرا says:

    به حق سرور سبز که آه همان
    درختی که انداختید به زمینتان بزند.
    ما دوباره سبز می شویم ولی باید بدانید که همان اره شما را از ریشه در می آورد.
    با ما در نیافتید.

    “سبزها”

  3. باشگاه بحث شیرین says:

    سلام
    و بحث شیرین
    و زیارت قبول نو
    با التماس دعا و چه و چه

  4. Anonymous says:

    سلام اخوی
    اتفاقا من خودم هر وقت میرم ایران یه سری به امازاده سر کوچه می زنم. هر کدوم از این دستمالای سبز نیاز یه هموطن به کمک رو نشون میده. هر کدومش درموندگی و بی پناهی یه ایرانی رو نشون میده که تو شهر خودش غریب. این حکومت از همه چیز حتی اعتقاد مردم داره سو استفاده میکنه و به جای اینکه فکری به حال مردمش بکنه اونا رو به خرافات حواله میده. مردم هم که نمی دونند.
    امیر

  5. پنگوئن says:

    عجب امامزاده هایی توی شهر ما میان و میرن و ما بی خبرانیم …
    راستی فهمیدم چرا مسئولین شهری کمر همت بسته اند برای قطع درختان شهر. لابد قضیه مربوطه به این امامزاده هاست و ترس از کهن سال شدن درخت های چهل پنجاه ساله و از رونق افتاد کاسبی زراندوزان!!!

  6. Abdol-Qader Balouch says:

    جناب کلموک با درود. خیر اگر این آقایان بدانند خیار را چه کسی انداخته آن را… چکار دارید سر بسرشان می گذارید پول خیار را بیندازید خودتان را راحت کنید.

  7. کل موک says:

    آقا جان, بنده هرچی دور و برم نگاه کردم , چیز سبزی ندیدم. چون هول برم داشته بود! یک خیار انداختم! آفا جان, فکر میکنید حاجتمون برآورده میشود؟

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!