Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

شما خجالت نمی‏کشید توی روز روشن که تمام برادران نظامی بیدارند می‏آیید ایران و می‏روید توی موسسات نظامی و هسته‏ای و با وسایل مدرنی که موساد به شما داده علیه نظام جاسوسی می‏کنید؟ فکر نکرده بودید که آن موساد کله پوک که شما را فله‏ای می‏فرستد ممکن است برادران شک کنند و خورجینتان را بگردند؟ حالا به هر دلیل که شما دست به جاسوسی زدید چرا رفتید دوره پیش موساد دیدید؟ کارتن اسپکتر گاجت را نگاه می‏کردید بیشتر یاد می‏گرفتید و دیرتر گیر می‏افتادید. شبکه می‏زنید؟ دیده‏اید که در خیابانهای ایران سر و کله پاسدار و پلیس و بسیجی پیدا نمی‏شود فکر کرده‏اید مملکت بی در و پیکر است؟ زندان اوین چنان شبکه‏ای به شما نشان بدهد که موساد از هوشیاری و آگاهی اداره اطلاعات ما انگشت به دهان بماند .
در خاتمه دو کلمه هم خطاب به خواهران و برادران همیشه در صحنه:
قلع و قمع شبکه جاسوسی اسرائیل در سطح اشغال سفارت آمریکا سند و چهره برای افشاء دارد. صبر داشته باشید و تا بعد از انتخابات بگذارید در هر روز و هر ساعت که لازم شد سندی برای اطلاع شما منتشر و چهره‏ای به شما معرفی بشود.

نصراً من الاخبار وانتخاباتاً قريب


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!