Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

بسیج اینترنتی

November - 22 - 2008

چون سپاه فکر می‏کند «امپریالیست اینترنتی» قصد دارد انقلاب مخملی بکند، با ده‏هزار وبلاگ برای ده‏هزار بسیجی، وارد وبلاگستان می‏شود. در سالگرد قتل‏های زنجیره‏ای که چاقو و طناب نقش عمده‏ای را در آنها بازی کرد و با توجه به نطق چاقویی اخیر رئیس جمهور احتمالاً باید شاهد کاردی شدن خیلی از دوستان عزیز وبلاگی باشیم. الحمد‏لله رب‏العالمین اینجانب هیچوقت بر علیه نظام مطلبی ننوشته‏ام که حالا ترسی داشته باشم، اما آن دسته از دوستانی که بی محابا هر چه دلشان می‏خواست می‏نوشتند باید مواظب خودشان باشند. فکر نکنید این ده‏هزار نفر عکس یک شال فلسطینی را لوگوی خود می‏کنند یا از عکس‏هایی که جلوی حضرت رهبر به سجده‏ افتاده‏اند می‏گذارند توی معرفی‏نامه خود. برایمان چنان قالبی بگذارند که قالب تهی کنیم. آرشیوشان را که نگاه کنیم، پدر وبلاگی‏ دستگیر شده‏امان را فراموش خواهیم کرد و خواهیم ‏چسبید به آنها که پدر بزرگمان محسوب می‏شوند. چنان نانی به هم قرض بدهند که هیهات از لقمه‏ای که ما بتوانیم به صد رندی به کف آریم.
ما در کوچه پسکوچه‏های وبلاگشهر، ممکن است هفتاد هزار وبلاگ باشیم، اما پراکنده‏ایم. ده ‏هزار بسیج شده می‏آیند که بیفتند به جان ما. باید مواظب چاقوی زنجانشان باشیم.


One Response to “بسیج اینترنتی”

  1. یوزباشی says:

    پیشاپیش شهادتمان را به همدیگر تسلیت عرض کرده و از خداوند می خواهیم که چند تا از اون قشنگ تر از پریا به ما عنایت فرماید . قول می دهیم که از پسشان و پیششان بر اییم !
    تقبل الله اعمالمان

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!