Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جناب پرزیدنت در گردهمایی گردان های عاشورا، الزهرا(س) و امام حسین(ع) در ستاد نیروی زمینی سپاه فرمودند: عزیزان من خارج از خط امام و ولایت هیچ زیبایی و رحمتی در عالم وجود ندارد و این اراده، سنت و خواست خداست.
احتمالاً درست می‏فرمایند. چون خداوند که اراده فرمودند آدم را خلق بفرمایند همه‏ی زیبایی‏ها و مراحم را در خط امام و ولایت جاسازی فرمودند. طوری که شیطان رجیم هر چه عالم را گشت به جز یک عدد سیب چیزی پیدا نکرد که آدم را با آن گول بزند. سنت خداوند هم همین است که تا زیبایی و رحمتی خلق بکند آن را فرو می‏کند در راه امام و ولایت. بقیه عالم به این بزرگی را همینطوری خشک و خالی آفریده. دلیلش را هم نپرسید چون اسرار الهی کس نمی‏داند. این خواست خداوند است که زیبایی‏ها و مراحم تلنبار بشوند در خطوط امام و ولایت. شما اگر جرأت دارید جلوی این اراده، سنت و خواست خدا بایستید. همین گردان‏های عاشورا، الزهرا(س) و امام حسین(ع) چنان رزمایشی به پا کنند که از آن پناه ببرید به عذابً الیم خداوند و جهنمش.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!