Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

صفحه آبی

October - 28 - 2008
ویندوزویستا بعد از اینکه جانم را بالا می‏آورد و بالا می‏آید صفحه‏ای آبی می‏آید با کلی فرمایش که معنی خودمانیش می‏شود: فاتحه‏ات خوانده است و بعد خاموش می‏شود. از دیشب تا حالا توی سیف مود هر جه جان کندم درست نشد. یادم می‏آید آسمانی آبی آرزو کرده بودم…
همین دو روز قبل می‏خواستم فلو شات لعنتی را بزنم، مگر گرفتاری می‏گذارد. حالا گرفتار سرما خوردگی هم شدم…
تا حال من و کامپیوترم خوب می‏شود ایران را به شما و شما را به جهان و جهان را به آسایش و امنیت می‏سپرم.
بعد از پست: انگار این کامیپوتر دوست بنده نقطه‏ها را هر جا که عشقش می‏کشد می‏گذارد. آدم که ایرادات کامپیوتر پیشکشی را نمی‏شمارد، مخصوصاً آخر این جمله نقطه نمی‏گذارم تاببینم کامپیوتر جه غلطی می‏کند


3 Responses to “صفحه آبی”

  1. گوشزد says:

    بلوچ نازنین
    سلام
    از زمانی که بلاگ رولینگ به رحمت خدا رفته است من بی اجازه صاحب خانه می آیم و به این ستون بغل شما ناخنک می زنم و وبگردی می کنم.
    عارضم به حضور بارز النبوغ سرکار که دو سه روز گذشته دست من هم به چنین مشکلی بند بود و عاملش ویروسی است بسیار ناجوانمرد که کم کم کلیه فعالیت های کام÷یوتر را مختل می کند و حتی اجازه نصب یا راه اندازی ویروس یاب را نمی دهد.
    از من می شنوی هر چه زودتر از فایل ها و تصاویر و متن های به درد به خور خود کپی یا به قول امروزی ها بک آپ بگیر و درایو ویندوزت را فورمت کن و پس از نصب ویندوز بلافاصله با آنتی ویروس nod (آخرین ورژن) بقیه درایوها را ویروس یابی کن.
    کامپیوتر من پیغامی که می داد این بود که win 32 مانع اجرا شدن این برنامه می شود.
    بعضی مواقع هم سیستم عامل جامعه آنقدر گندش بالا می آید که چاره ای جز فورمت کردن و نصب سیستم عامل جایگزین برایش متصور نیست!
    قربانت بروم

  2. خُسن آقا says:

    بلوچ جان خود کرده را تدبیر نیست! آخه برادر ویدوز ویستا چنان گند زده که خود مایکروسافت هم اقرار می کند.
    درضمن آن نقطه بخار این سمت راست گذاشته می شود چونکه سیستم را از راست به چک نکرده اید. نوشته شما با اینکه خط فارسی دارد ولی از راست به چپ نشده. درست است که از راست به چپ نمایش داده می شود ولی برای اینکه نقطه سرجای خودش بنشیند باید آنرا RTL کنید.

  3. طاها بذری says:

    ما امیدواریم هر چه زودتر این صفحه ی آبی از رایانه ی شما رخت بربندد و دوباره شاهد حضور شما باشیم!

    من الله توفیق!

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!