Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

در خبرها آمده بود که واژگونی یک کامیون حامل ۱۲۵ تبعه افغانستان در استان فارس ، ۳۰ کشته و ۸۳ مصدوم برجای گذاشته. می‏دانم خیلی از ما ککمان نمی‏گزد اما برای افغانستانی‏ها می‏گویم. به نظر من این سی نفر خیلی خوشبخت بوده‏اند. و الا وارد شیراز می‏شدند سی سال کارگری می‏کردند. آخرش یک روز بلدوزرها وارد کمپشان می‏شدند جلوی زن و بچه هر چه را که اندوخته بودند با خاک یکسان می‏کردند.
من افغانستانیها را از نزدیک می‏شناسم. برایشان مرگ بهتر است از اینکه ببینند یکی دسترنجشان را با خاک یکسان می‏کند و کاری از دستشان بر نمی‏آید.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!