Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تفنگ

May - 2 - 2008

وقت بازی با بلاک‏های لوگو رسیده. جعبه‏های لوگو را وسط مهد کودک می‏ریزم. هر کسی به ساختن چیزی مشغول می‏شود. پسرکی بازیگوش در چشم به هم زدنی یک مسلسل درست حسابی را فرم می‏دهد. قوانین مهد کودک را می‏دانند. تا می‏گویم تفنگ و مهد کودک؟ خنده‏ای می‏کند فرمش را با کم و اضافه کردن چند بلاک عوض می‏کند و مدعی می‏شود هواپیما ساخته است. اما آهسته به دوست کنار دستی‏اش چهار پنج لوگویی را که از قسمت بال هواپیما بیرون زده‏اند نشان می‏دهد و می‏گوید:
-اینا تیرای هاپیماست.
در میان گزارشی که دوستش از کلکی که زده به من می‏دهد صدایم را بالا می‏آورم که لازم نیست هواپیمای جنگی بسازی. اشتباه می‏کنم و به جای مسافربری می‏گویم هواپیمای تفریحی بساز. در جا مدعی می‏شود هواپیمایش تفریحی است!
خودم را به او رسانده‏ام به چهار پنج بلاک بیرون زده اشاره می‏کنم و میپرسم «هواپیمای تفریحی پنج تا تفنک می‏خواد که چه؟» بدون درنگ می‏گوید:
– سربازا را برا تفریح می‏بره تفنگا مال سربازاست. مال هاپیما نیس!


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!