Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

وصله

September - 29 - 2007

جمهوری اسلامی باز هم از اتحادیه عرب خواسته که بپذیرد ایران به عنوان ناظر عضو این اتحادیه بشود. احتمالاً متن درخواست چنین بوده:
اتحادیه محترم عرب
با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی از بیخ عرب است باز هم از شما التماس می‌کنیم ما را حداقل به عنوان ناظرِ دست به سینه‌ی بی بو و بی خاصیت قبول بفرمایید.
هاندرد پرسنت اجرکم عندا‌لله.
بعدالتحریر: تأکید شما بر حاکمیت تنب کوچک و بزرگ و ابو موسی را ما لاسبیلی رد می‌کنیم. خیابان خالد اسلامبولی و حمایت از حماس و حزب‌الله لبنان وتظاهرات برائت از مشرکین ما را شما ندیده بگیرید.


3 Responses to “وصله”

  1. Anonymous says:

    خوبه، اینها خودشون با این کارهاشون دارند تیشه به ریشه خودشون میزنند! فقط فکریم که ما مردم ایران چرا اینقدر بی بخار و بی غیرت شدیم! آریو برزن و یزد گرد دارند به قول فرنگیها در قبر میچرخند با شنیدن این که ایران میخواهد عضئ اتحادیه غرب بشود!

  2. zita says:

    سلام.خوب خودشون خدايی ميدونند که عرب هستند.همه هم و عمشان کشورهای عربی است.هربها بخاطر قدردارنی بايد اينها را رييس کنند نه عضو شورا.

  3. وب - آ - ورد says:

    وب –
    آ –
    ورد

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!