Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

وقتی خبر رفع تو قیف از روزنامه ی نشاط منتشر شد، نشاط در وجنات عمه جان ظاهر گردید. گفتم عمه بهار دارد می آید خدا را چه دیده ای شاید جدی جدی بهار آزادی باشد و این مقدمه ای باشد برای رفع توقیف از خود نشاط. خندید و گفت:
پسر جان! آخوند متخصص صحنه گردانی است و روضه. قبل از روضه می گوید و می خندد و می خنداندت. در اوج خنده صدایش را چنان غافلگیر بالا می برد که خنده روی لبت می ماسد. بعد از آن است که می زند به صحرای کربلا و می گریاندت. این رفع توقیف ها، خوش و بشِ قبل از روضه ی انتخابات است. باش تا ببینی سر به صحرایِ کربلازدنِ بعدش را.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!