Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

تفسیر ی ولیعهدی

February - 9 - 2004

سفر پرنس چارلز ولیعهد انگلیس به تهران دوباره این سئوال کهنه را مطرح کرده است که آیا سیاست پدر و مادر دارد یا نه؟.

گرچه رفتن ولیعهد به ایران موضوع تازه ای نیست. اما باید اتفاقاتی افتاده باشد که به جای «آن ولیعهد» این ولیعهد به ایران سفر کرده است.

آگاهان می گو یند آن ولیعهد چون هنوز مطمئن نیست که آیا ولیعهد است یا شاهزاده یا رضاشاه دوم، به همین خاطر عجالتاً سفرش به تعویق افتاده.

عده ای که خود را به من مستشار روسی معرفی کردند گفتند: ولیعهد انگلیس با بستن کراوات آن هم در آستانه ی سالگرد انقلاب و وسط دهه ی فجر در واقع خواسته «آقا» بودن خود را در نظام «آقایان» به رخ بکشد.

یک مقام قد کوتاه اما بلندپایه گفت: این سفر چند سر، دارد. یک سرش در لندن، سر دیگرش در واشنگتن و سه چهار سر ریز و درشتش در کابل، بصره، بغداد و جنوب لبنان قرار دارند.

خبرهای تأیید نشده ای هست که بناست حضرت رهبر با صدور حکمی حکومتی بعد از سفر چارلز مرگ بر انگلیس را جزو دستاوردهای انقلاب اعلام کند.

***************

بر پهنای گردن این بابا و بر گشادی روی آن آقا می شود نوشت حکایت بدبختی قومی را.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!