Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

افکار عمومی

February - 7 - 2004

عسکر اولادی به نمایندگان مجلس گفت «افکار عمومی» را تحریک نکنید . من از اولش می دانستم که این عیکر اولادی پولش و سنش که از حدی فراتر رفت مسائل اقتصادی را رها کرده به سیاست رو می آورد .

گرچه حالا ایشان کسی را و کسی ایشان را تحریک نمی کند . اما دقیقاً می داند که نتیجه ی تحریک شدن چه می تواند باشد . کسی که تحریک می شود فشار خونش بالا می رود و از یک مرحله که گذشت داغ می شود ، آتش می شود و گر می گیرد . گر که گرفت به دنبال کسی می گردد که آتشش را خاموش کند . وقتی آن کس را دید با او کار هایی می کند تا فشار خونش پایین بیاید و آتش فرو کش کند .«افکار عمومی » هم اگر تحریک بشود آتش عمومی بالا می رود و گر گرفتن عمومی می شود . وقتی عموم آتشی شدند هوس می کنند ترتیب نظام را بدهند .


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!