Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

جناب سعیدی سیرجانی مرحوم ، درود بر تو . امید وارم احوالاتت د ر آن د نیا از احوالات ما د ر این د نیا بهتر باشد . باری خیلی عذر می خواهم که آنجا هم مزاحمت می شوم . راستش می خواستم خبر بدهم که بعد از کشتن شما و سر به نیست کردن پوینده و مختاری و علا یی و سایر بر و بچه ها ی قلم به دست حالا “رهبر ” شب شعر می گذارد و یواش یواش دارد به اد بیات رو می آورد . همین د یشب جایتان خالی جشن تولد امام حسن (ع) را گرفته بود ند تنی از ” شاعران ” و ” اد یبان ” به حضورش رفتند و در وصف ظهور امام زمان و ماه رمضان و چه و چه شعر خواند ند .

من عکسهایشان را دیدم . حضرت رهبر راضی به نظر می رسید ند و شعرا و اد بای حاضر در جلسه راضی تر .

یک قطعه از این عکسها را برای ثبت در تاریخ برایت می فرستم . تو و بر و بچه ها بی تابی نکنید تا قیامت چیزی نمانده حضرت رهبر قاتلین شما را پیدا خواهد کرد .


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!