Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

September - 29 - 2013

 

آقای ظریف در فیس بوکش پرسیده است “چرا برخی در تهران این سفر و این مکالمه را که خاری در چشم بدخواهان ایران و اسلام و انقلاب است، با این حرکات نسنجیده زیر سؤال می برند.”

آخیش این پسرک ساده و بی گناه که تازه پا به ایران گذاشته چقدر معصوم است. آدم دلش برایش کباب می‏شود. خوب حق دارد پسرکِ بی گناه. این که خبر ندارد آیت‏الله خمینی‏ای آمد. شاه را ملعون خطاب کرد. تا لب قبر به دنبالش می‏دوید که خودش بگیردش و بدهد به جای عزرائیل، عزرائیل خودش او را خفه کند. از کجا بداند دانشجویان پیروی خط امام ریختند به سفارت آمریکا و آن کردند که هیچ وحشی‏ای به کسی روا نمیدارد. دلیل نمی‏شود که خبر داشته باشد از بسیج. از سابقۀ شعار مرگ بر آمریکا. به قیافه‏اش نگاه کنید. کافی است همین ریش پرفسوری را بتراشد طفل چهارساله‏ای بیشتر که نیست. چه خبر دارد از سردار نقدی و بسیج و داوطلبین انتحاری برای حمله به منافع آمریکا. من و شما ممکن است یادمان باشد  شاخ و شانه کشیدنهای شش ماه قبل حضرت رهبر برای آمریکا را اما نباید توقع داشته باشید وزیر امور خارجه این چیزها یادش باشد. خیلی کار بدی کردند این «برخی‏ها» که به این سرعت نمی‏توانند چرخش قهرمانانه داشته باشند. برای همین است که ملت همیشه کلاهش پس معرکه است و همیشه بدبخت است. نمی تواند خودش را به سرعت به روز کند و نان را به نرخ روز بخورد.

 جناب ظریف شما خودتان را ناراحت نکنید پسر خوب! کارتان را بکنید.


Comments are closed.



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!