Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پارک زاکاتی در شهر نیویورک، محل تجمع بانکداران و سوداگران سهام است که معمولا برای صرف نهار به این محیط آرام و زیبا می‌آیند. این پارک در نزدیکی وال استریت قرار دارد و جنبش “اشغال وال استریت” هم به همین خاطر اینجا را برای تحصن و تجمع برگزیده است.

بنگاه معاملاتی بروک‌فیلد که مالک این پارک محسوب می‌شود، از تظاهرکنندگان خواسته که این محل را حداکثر تا روز جمعه (۱۴ اکتبر/۲۲ مهر) برای انجام نظافت‌ اساسی ترک کنند. این بنگاه برای تخلیه پارک از پلیس نیز کمک خواسته است. به تاکید مالک پارک، تظاهرکنندگان می‌توانند دوباره  پس از رفت و روب این محل، به شرط رعایت مقررات  در آن تجمع کنند. از جمله این مقررات آن است که تحصن‌کنندگان دیگر با خود چادر، تشک، کیسه خواب یا وسایل آشپزی همراه نیاورند!

تظاهرکنندگان اما می‌گویند که نظافت پارک، بهانه‌ای بیش نیست و آنها تا زمانی که به زور از این محل رانده نشوند، به تحصن و اعتراض خود ادامه می‌دهند. بامداد روز جمعه، همچنان بیش از ۴۰۰ نفر از معترضان در پارک چادر زده و گرد هم نشسته بودند.

این گروه هم‌چنین برای نشان دادن… بقیه را اینجا بخوانید


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!