Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

مهدی خزعلی فرزند آیت‏الله ابوالقاسم خزعلی اینک در دهان حضرت رهبر افتاده. از آیت‏الله ابوالقاسم که قبلاً پسر برومند را عاق کرده نمی‏شود توقع داشت برای رهایی این پزشک با جرأت گامی بردارد. بارگاه فرعونی حضرت رهبر که اراده تناول کسی را کرد کسی پیدا نمی‏شود که جلوی اراده ولایت فقیه را بگیرد. خود دکترمهدی خزعلی در چندین سال گذشته نشان داده که یلی است که هر کس پشت‏اش را نخواهد سود بر زمین. حتی وقتی او را موقع دستگیری به شدت مضروب و زخمی کردند اعلام کرد جنازه خود را بر دوش آنها خواهد گذاشت. این دکتر شجاع ایرانی از همان روز نخست تا حالا در حال اعتصاب غذاست. از دست ما هم که کاری ساخته نیست. پس انا لله و انا الیه راجعون.  از همین حالا عکس‏ها و پوسترها را برای مراسم سوگواری ایشان آماده کنیم. یادش بخیر و گرامی باد که در پاسخ پدر خویش نوشت:

«می‌فرمایند: اگر پدر راضی نباشد روزهٔ مستحبّی حرام است» می‌گویم «بلی؛ امّا جهاد واجب را می‌شود به امر پدر ترک کرد؟ مسئلهٔ رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نیست.»


4 Responses to “دفاع از مهدی خزعلی”

  1. arash says:

    به داد ایران و ایرانی برسیم فقط با اتحاد می توانیم چنین کنیم

  2. ماهگون says:

    سلام بلوچ عزيز!
    ايكاش ميشد براي آزادي او كمپيني در فيس بوك و يا جايي ديگر فراهم كرد تا تمام اپوزيسوين و آزاديخواهان گرد آن جمع شوند. اين به منزله‌ي مرده خوري نيست! در وهله‌ي اول دفاع از حقوق يك ايراني آزاده است كه بدجوري در ميان جمع تنهاست! و در وهله‌ي دوم وجود چنين انسان آزاديخواهي عامل خير شود براي هم ميهنانش!

  3. چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟ ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه (گفتار در ك says:

    چگونه اسلام دستور کشتن بیش از دو میلیارد انسان را صادر کرده است؟

    ترجمه تحريرالوسيله خمينى جلد چهارم

    تتمه اى در مورد احكام اهل ذمه
    (گفتار در كسى كه از او جزيه مى گيرند)
    مساءله 1 – از يهود و نصارى كه اهل كتاب هستند و هر ملتى كه شبهه داشتن كتاب در آنها هست نظير مجوسيان جزيه يعنى ماليات سرانه گرفته مى شود، و در اين حكم فرقى نيست بين مذاهب مختلفه آنان نظير كاتوليك و پروتستان و غير اينها هر چند كه در فروع و بعضى از اصول مختلف باشند بعد از آنكه همه نصارى يا يهود يا مجوس خوانده مى شوند.
    مساءله 2 – حكومت اسلامى جزيه را از ساير فرقه هاى كفار يعنى مشركين مانند بت پرستان و ستاره پرستان و غير اينها نمى پذيرد، چه عرب و چه عجم ، چه اينكه خود را بصاحب كتابى مثل ابراهيم و داود و انبيائى ديگر منسوب كنند و چه نكنند، بنابراين از غير يهود و نصارى و مجوس غير از اسلام آوردن و يا كشته شدن پذيرفته نيست ، و همچنين از كسانيكه در اصل يكى از اين سه كيش را نداشته اند و جديدا يعنى بعد از نسخ شرايع سه گانه بوسيله اسلام به اين كيش ها در آمده اند جزيه پذيرفته نيست و كافر جربى شناخته مى شوند كه يا به اسلام در مى آيند يا كشته مى شوند، چه اينكه قبلا مشرك بوده باشند و چه از فرقه هاى باطل ديگر باشند.

    ( این یعنی کشتن همه هندیها و ژاپنی ها و چینی ها و…یعنی کشتن بیش از دو میلیارد نفر مجاز شمرده شده و باجگیری از تمام مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان٬ یعنی اگر قدرتش را پیدا کنند حتماً انجام خواهند داد. این یعنی گفتگوی تمدنهای اسلامی!؟ و این در رساله همه آخوندها هست و هر روز در حوزه درس داده می شود).
    ( این احکام را نمی توا نند نفی کنند زیرا احکام واجب اسلام را نفی کرده اند و از اسلام خارج شده اند و اگر هم تایید کنند بر تروریسم در اسلام صحه گذاشته اند.)
    .«کورش فردوسی»

  4. […] مهدی خزعلی فرزند آیت‏الله ابوالقاسم خزعلی اینک در دهان حضرت رهبر افتاده. از آیت‏الله ابوالقاسم که قبلاً پسر برومند را عاق کرده نمی‏شود توقع داشت برای رهایی این پزشک با جرأت گامی بردارد. بارگاه فرعونی حضرت رهبر که اراده تناول کسی را کرد کسی پیدا نمی‏شود که جلوی اراده ولایت فقیه را بگیرد. خود دکترمهدی خزعلی در چندین سال گذشته نشان داده که یلی است که هر کس پشت‏اش را نخواهد سود بر زمین. حتی وقتی او را موقع دستگیری به شدت مضروب و زخمی کردند اعلام کرد جنازه خود را بر دوش آنها خواهد گذاشت. این دکتر شجاع ایرانی از همان روز نخست تا حالا در حال اعتصاب غذاست. از دست ما هم که کاری ساخته نیست. پس انا لله و انا الیه راجعون.  از همین حالا عکس‏ها و پوسترها را برای مراسم سوگواری ایشان آماده کنیم. یادش بخیر و گرامی باد که در پاسخ پدر خویش نوشت:  «می‌فرمایند: اگر پدر راضی نباشد روزهٔ مستحبّی حرام است» می‌گویم «بلی؛ امّا جهاد واجب را می‌شود به امر پدر ترک کرد؟ مسئلهٔ رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نیست.»/منبع […]

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!