Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

حضرت رهبر قبل از اعلام نتایج دادگاهی که علل و عوامل قتل رفیق حریری را بررسی می‏کند آن دادگاه را “فرمایشی” دانسته و فرمودند هرحکمی که بدهد، مردود است.

درست‏اش هم همین است. دادگاه‏هایی که زیر نظر صادق لاریجانی برگزار نشود چطور می‏تواند فرمایشی نباشد؟

دادگاه اصولاً نافش با صادق بریده شده؛ حالا خواه صادق خلخالی باشد خواه صادق لاریجانی.

بالاخره باید صادقی باشد که حکم بدهد و الا نتیجه از پیش هر چه که باشد مردود است.

یک عده از خانمها و آقایان فکر می‏کنند چون این دادگاه توسط سازمان ملل متحد برپا شده و شورای امنیت ازآن حمایت می کند پس دادگاهی است مستقل. در حالیکه دادگاه وقتی مستقل است که در تهران برگزار شود و آقا از آن حمایت کند.

آمد و همین دادگاه فردا در آورد که حسن نصرالله و آقا و شرکاء با پسر حافظ اسد، رفیق بازی در آورده‏اند و رفیق حریری را به سرای باقی فرستاده‏اند؛ آنوقت اگر آقا بگوید دادگاه فرمایشی است و نتیجه را قبول ندارد همین شما می‏زنید زیر خنده. اینطوری وقتی آقا پیشاپیش می‏زند در دهان دادگاه، نشان می‏دهد که جامع‏الشرایط است و بینش و بصیرت دارد و با امدادات غیبی سر کار دارد.

حالا چه فرق می‏کند دادن و گرفتنشان. امدادات غیبی امدادات غیبی است.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!