Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

اسانلو را به دادگاه بردند و به یک سال زندان دیگر محکوم نمودند.

وکلای ایشان می فرمایند در جریان قرار نگرفته‏اند. خب جریانی هم نبوده که آنهادر آن قرار بگیرند. مسئله این بوده که ایشان بسیار مقاومت می‏کنند و نمی‏میرند. در تمام این مدت زندان علیرغم آنکه نظام از هر لحاظ شرایط را برای ایشان مهیا کرده ایشان فقط دچار ناراحتی قلب و چشم و کمر و کلیه و جگر شده! که اگر متهم به همین نحو ادامه دهد بعید است اقدامات برای مرداندن ایشان در پنج سال نتیجه دهد. به همین خاطر او را برده اند که تفهیم اتهام کنند تا این آقا دست از مقاومت برداشته و بمیرد.

افرادی مثل اسانلو همه جای بدن خود را از کار می‏اندازند ولی برای دهان کجی به نظام زنده می‏مانند. آنها با این کار می خواهند در این برهه که سعید مرتضوی زیر نگاه است کاری کنند که نظام جسم سخت به کار ببرد یا بدون در نظر گرفتن خستگی مسافر تازه رسیده از فرانسه چاقو استفاده کند. این البته اقدام بر علیه نظام است و وکلای ایشان عوض این حرفای ضد انقلابی که می تواند باعث دستگیری همسر و برادر خانم آنها بشود بهتر است از نظام تشکر کنند که در آستانه ماه مبارک با رئوفت فقط یکسال زندان برای چنین جرم بزرگی در نظر گرفته‏اند. آنها بهتراست موکل خود را به مردن تشویق کنند تا همه چیز روند طبیعی داشته باشد.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!