Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

گزارش از ساجد بلوچ

در سال همت مضاعف و کار مضاعف نظام کمر همت بسته تا اهل سنت را بیش از پیش مورد رأفت ولایت مطلقه قرار دهد.

قبلاً به اهل سنت اجازۀ ساخت مسجد نمی‏دادند از امسال در شهرهای بزرگ برگزاری نماز جمعه و عیدین ممنوع شده است!

این ممنوعیت شامل مراکز علمی و دانشگاهها و پادگانهای نظامی نیز می‏شود و افراد خاطی! بازداشت خواهند شد.

مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان این تصمیم دولت را شدیداً مورد انتقاد قرار داد و این دسته افراد را، از مسئولین کج اندیش دانست.

رهبر مذهبی اهل سنت ایران افزود: نماز مایه سعادت دنیا و آخرت است و بعد از ایمان به خدا و رسول یکی از بزرگترین ارکان دین است. او حساسیت عده ای از مسئولین در بارۀ اقامه نماز با جماعت در بعضی از شهرها و مکانها را نشانه کج اندیشی آنان دانست.

ایشان تصریح کردند که قانون اساسی تعلیم و تبلیغ دینی را آزاد گذاشته است و مخالفت با بنای مساجد، مکتب خانه ها و مدارس مغایر با اصول حکومت دینی است.

جمعیت اهل تسنن در تهران حدود یک میلیون نفر و در کل ایران بیش از پانزده میلیون نفرند، اما علیرغم این جمعیت قابل توجه آنها نقش چشمگیری در اداره مملکت ندارند و بر محدودیتهای آنها هر سال افزوده می‏شود.


Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!