Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

با اینکه حضرت رهبر دیروز مجدداً این انتخابات و نتیجه‏اش را مورد لطف و تفقد خود قرار دادند و فرمودند: یک دست اعجاز آفرین الهی پشت این انتخابات بود. امروز شما بر اثر نافرمانی کوفتی مدنی باعث شدید که ایشان دستور رسیدگی به شکایات را صادر بفرمایند. شما زیاد ایراد نگیرید که این دستور را به خود دزد داده‏اند. ایشان در عرض کمتر از بیست و چهار ساعت به خاطر گل روی شما آن دست اعجار آفرین الهی را انداختند دور. حالا از کجا بروند آدم درست حسابی بیاورند که به شکایات شما رسیدگی کند؟
در مورد اینکه مأموران حضرتش عده‏ای را در تظاهرات و دهها نفر را در دانشگاه تهران و اصفهان و زاهدان و شیراز و گیلان و آذربایجان به خون غلطاندند، قلب ایشان جریحه دار شده است. شما که در جریان هستید. قلب ایشان سابقه جریحه دار شدن دارد. یادتان نیست هیجده تیر هم که به خوابگاه‏ها حمله شد بلافاصله قلب ایشان جریحه دار شد. خوب این مأمورها جان به جانشان کنید حرف گوش نمی‏کنند. کلت و چاقو و چماق بر می‏دارند و هی قلب ایشان را جریحه دار می‏کنند. در حالیکه خودتان شاهد بودید که در جریان هیجده تیر ایشان فرمودند که اگر شما عکس ایشان را (استغفرالله) پاره هم کردید آنها حق ندارند قلب ایشان را جریحه دار کنند. حالا گذشته‏ها گذشته. ایشان حتماً دوباره برای آنها یک نطق خواهند کرد و آنها را طوری خواهند گریاند که اینبار با هر دو دست بزنند به سینه خود و ادای گریه را در بیاورند. شماهم لازم نیست برای مردگان امروز، شب هفت و شب چهل بگیرید. آنها شهید شده‏اند و طبق آیات قرآن شریف آنها اصلاً نمرده‏اند بلکه زنده‏اند و خداوند به آنها رزق هم می‏دهد.


3 Responses to “مواظب کلاه خود باشید”

  1. irandoost says:

    از ظهر سه‌شنبه عبدالفتاح سلطانی، وکیل دادگستری، از اعضای «کانون مدافعان حقوق بشر» و سخنگوی «کمیته دفاع از انتخابات آزاد، سالم و منصفانه»، در دفتر کارش دستگیر شد. همسر آقای سلطانی در گفت‌وگو با دویچه‌وله، ضمن تایید این خبر گفت: «چهار نفر با نام مراجعه‌کننده زنگ دفتر کار را می‌زنند و پس از ورود و تفتیش دفتر، کیس کامپیتر را هم با خود می‌برند. این افراد گفته‌اند، آقای سلطانی را نزد قاضی حداد، معاون امنیتی دادستان تهران، می‌برند». همچنین به گزارش ادوارنیوز، شب گذشته ماموران امنیتی به منزل هادی کحال‌زاده، عضو شورای مرکزی ادوار تحکیم وحدت، رفته‌ و منزل او را تفتیش کرده‌اند، اما به دلیل نبودن او در منزل، موفق به بازداشت او نشده‌اند.

  2. Anonymous says:

    سوره انتخابات

    قسم به صندوق رای و آنچه که از آن بیرون می آوریم
    و تو چه میدانی که صندوق رای چیست
    صندوق رای از هزار معجزه بالاتر است
    در شب انتخابات فرشتگاه و روح به فرمان پروردگارشان بر صندوقها فرود می آیند
    تا آراء را به نفع محمود تغییر دهند
    آن شب تا طلوع آفتاب مملو از دروغ و خیانت به ملت است

    «راست گفت احمدی نژاد خالیبند دروغگو»

  3. مانيا says:

    in ghalbe sange rahbarbayad agah bashe ke ye enghelabe sabz dare ruy mide !
    ma mellate iran kutah nemiyayim va haghemuno az in ruhaniyune bi ruh migirim . rahbar va havadaranesh bayad buye in enghelabe sabz ro hes konan va domeshuno bezaran ru kuleshono bezanan be chak !
    zende bad mardome shojae iran

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!