Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

در مرگ ندا دختر ایران زمین چرا بازی وبلاگی نکنیم؟ مگر رسم ما وبلاگ نویس‏ها نیست؟ مگر حتماً باید زانوی غم در بغل بگیریم و در خلوت خود زار بزنیم و در وبلاگمان بنویسیم که حالمان چقدر خراب شد؟ مگر حتماً باید در تهران بود و به خیابان ریخت؟ مگر چشمهای ندا در سرتاسر شاهراهای اینترنتی باز نمانده؟ مگر نمی‏گوییم بدا ملتی که قهرمان نیاز داشته باشد؟ مگر توقع نداریم موسوی و کروبی و خاتمی محافظه کار نباشند و نترسند و بزنند به سیم آخر؟ دعوتتان می‏کنم به یک تظاهرات عظیم اینترنتی. به یک بازی برای نگاه ندا. حتی اگر فکر می‏کنید خدا هستید، از عرش خود پایین بیایید به خاطر مرگ مظلومانه او نامه‏ای به خامنه‏ای بنویسید و از او انزجار تنفر بکنید. حضور تک تک شما این تظاهرات را کمتر از تظاهرات خیابانی موثر نخواهد کرد.
خودم شروع می‏کنم و همه شما را دعوت می‏کنم:

کاش هر دو دستت از کار افتاده بود
خامنه‏ای! جایی نگذاشته‏ای که هیچ آدم مودبی آقا خطابت کند. نتیجه‏ی آن نمایش جمعه‏ات را نگاه کن. به ندا که ندای آزادی خواهیش تا قاف قیامت برای تو لعنت خواهد شد نگاه کن. از بدسرانجامی تو در حیرت نیستم. آن را در سطر سطر نامه‏ی سعیدی سیرجانی که به دستور تو کشته شد می‏دیدم. از خفتی که تاریخ منتظر است به پای نام تو بریزد با دیدن انساهایی که در حکومت تو به دار آویخته می‏شدند آگاه بودم. تو که سهل است هر آیت‏اللهی که حالا خفقان گرفته و ندا را نمی‏بیند و نمایش تو را می‏بیند لعن همیشگی ایران زمین را خریده است. عجب مردک حقیری هستی که خجالت را برای فرزندان و نسل خودت به ارث گذاشتی. حالا که بنا بود تو این جانور از آب درآیی، کاش هر دو دستت از کار افتاده بود.

پی نوشت: برای شرکت در این تظاهرات حتماً نباید ایرانی بود. اگر در ستون نظرات بنویسید که شرکت کرده‏اید پایین همین مطلب به نامه شما لینک می‏دهم. اگر وبلاگ ندارید در ستون نظرات می‏توانید در تظاهرات شرکت کنید. این تظاهرات در فیس بوک هم هست آن را جهانی کنید. لطفاً در نوشته خود به نوبه خود دیگران را به این تظاهرات فرا خوانید. چه بسا خیلی ها به احترام شما به این حرکت بپیوندند.

پی نوشت دو: دوست عزیز گ.ب، به خاطر رد یابی، کسانی که داخل ایران هستند در این تظاهرات شرکت نکنند. در واقع ما به احترام شما این کار را می‏کنیم. سهم شما در همان ایران هست و خودتان بهتر می‏دانید چه کنید

_________________

اندک اندک جمع مستان می‏رسند

هادی خرسندی

بیلی و من

نیکی

خُسن آقا

زیتا

یک گیله مرد

کریم پور حمزاوی

حسین امیریه

آرش

سرزمین جاویدان

اردی خان

م سروش

دختر همسایه

فرهاد

کمال کتانی

بادبان

آشپزباشی

زنانه‏ها

کاپیتان میداف

فرحناز ایران ب.ب.ب

نارنج

شبنم فکر

آگالیلیان

مجتبی سمیع نژاد

سام‏الدین ضیائی

گوگوش

شایگان

سفید…سیاه

رهجو

Danixa Laurencich

شیرزال

Francesca

پناهندگی

اسد زمینی

رک گو

نازخاتون

نی لبک

حمید ایرانی

پرگار

پولاد همایونی

م. سحر

کلموک آقا

خلبان کور

GUARDAME EL SECRETO

ایرانیکا

من و برملا


64 Responses to “دعوت به تظاهرات وبلاگی”

  1. Anonymous says:

    Waja AbdolGhader shomaee e-mail chiyent.

  2. enghelab says:

    رئیس جمهوره قلّابی ما آقای احمدی نجس عجب آدم بی‌حیا و بی‌شرمی هست بعد از اینهمه قتل و آدم کشی‌تازه می‌خواد بره سازمان ملل بگه چطور باید قتل عام کرد و رئیس جمهور هم شد. آقای احمدی نجس و پدر نجسترش آیت الله دشمن اسلامی یک روز جواب این جنایاتشون را خواهند داد حالا هرچقدر برند سازمان ملل عر و تیز کنند. مارو باش هزار‌ها سال تمدن را دادیم دست یک خر ، آقای احمدی خره و یک خر رون، آیت الله دشمن اسلامی. می‌خواد بره اونجا بگه در ایران همجنس باز نیست ولی‌نمیگه کون بچها و طلاب گذاشتند همجنس بازی به حساب نمیآید.اول میکننمون بعد میکشنمون، بد از حقوق بشر و حقوق مردم حرف میزنند. ما دیگه چه ملت خره بدبختی هستیم که اینها شدند حاکممون. لا اِلهَ اِلَّا اللّه
    «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

  3. seny says:

    روی من هم میتونید حساب کنید . میتونید اسمم رو وارد لیستتون کنید دوست بلوچ من .
    بدرود

  4. ايرانيكا says:

    كاش مي توانستم براي ندا كار بيشتري بكنم. خون گريستن هم ديگر جوابگوي دل زخم خورده ما نيست…
    مرا هم در اين تظاهرات وبلاگي همراه خود بدانيد. ندا اما از ديد من نمرده است…او از هميشه زنده تر است.

  5. خلیج فارس says:

    http://golfepersique.blogspot.com/

    با درود

    فرخنده با د سر آغاز سرنگونی حکومت اسلامی

  6. مانی خان says:

    بلوچ سوگوار از این جوانان وطن بخواه دستش را هک کنند

    گردنش را هم
    و هر جایش که الوده بخون جوانان است

    بگو همه اش را هک کنند

  7. flor says:

    Hola.aqui esta mi testimonio.

  8. خلبان کور says:

    مرگ بر خامنه ای

  9. Anonymous says:

    dorood bar baluch

  10. اسد زمینی says:

    سلام شبنم جان،
    نوشته‌های ما قبلن هم خیلی ارزشمند بودند 🙂

    البته که من هم مثل شما معتقدم ندا باید دیده بشه! ولی در نوشته‌های معدودی از وبلاگ‌‌ها اینطور برداشت می‌شه که گویا به خونخواهی او باید به خیابان رفت. رواج این طرز برخورد به نظر من اشتباه است. به هر حال اولویت اصلی سالم ماندن و رشد جنبش شهروندی است والا نه با آمدن یکی دنیا سروته می‌شود و با نیامدنش دنیا بهشت.

    از کار بی‌بی‌سی واقعا عصبانی شدم. خیلی خیلی، اونقدر که به بیان نمی‌اد و همین الان یاد‌آوری‌اش دوباره عصبی‌ام می‌کند. اگر من جای خانواده ندا بودم و یا بیم سواستفاده جمهوری اسلامی نمی‌رفت ازشون شکایت می‌کردم…

    اصل حال‌ات خوب است!؟

  11. پولاد همایونی says:

    بلوچ جان دستت درد نکند. کار خوبی است. به ویژه اگر بتوانید آن را روی زبان خارجی ها بیندازید. من هم چیزی نوشتم برای ندای نازنین.

  12. Anonymous says:

    درميان جنگ ويتنام گروههاي درگير درجنگ از هر فرصتي براي قتل عام همدبگراستفاده مي كردند وازآنجا كه افكارعمومبي جهان بعضا مطلع نبوده واگر اطلاعي مي رسيد اين اطلاعات باعث آن نمي شد كه نظم وتشكلي دراعتراضها به وضع بوجود آمده دريمان نشام بوجودآيد؛اما با ورود رسانه ها وبخصوص عكاسان وتصويربرداران به ديناي اين جنگ ،تصاويري درحافظه تاريخي بشريت ثبت شد كه به تاثير از آنهاجنبشهاي ضد جنگ وكشتار جمعي بنياد نهاد شد .
    جنبشهاي حقوق بشري هم بعضا با استفاده ازاين تصاوير كه اينك به نمادي حقوق بشري تبديل گرديده اند اهداف صلح طلبانه خودرا پيگيري مبي نمايند .
    يكي از اين تصاوير مربوط به قتل يك دانشجوي اسير ي ودست بسته ايي است كه دروسط يك خيابان توسط يكي از افسران ويتنام شمالي با شليك گلوله ايي اعدام خياباني مي شود.
    وقتي تصوير جانباختن ندا را درخيابان مي بينم ناخواسته به ياد تصوير جنايت آن افسر مي افتم كه فردي بيدفاع را با قصاوت تمام خونش را بركف خيابان مي ريزد.
    گذشته از خانكاه بودن اين تصوير كه پرپر شدن دختري زيبا را كه مي توانست سالهاي سال ازنعمتهاي خداوندي با شادي درجامعه ايي فارغ از اضطراب ،خشونت ،قتل ،جنايت زندگي كند ؛اينك با قصاوت يك بسيجي غرقه بخون مي شود.شباهت اين دوتصوير دراين است كه تصوير جانباختن ندا مي تواند ندايي براي آغاز فريادها براي جوششهاي آزاديخواهانه درجامعه مان باشد .
    ندا شايد آمده بود كه قطره كوچكي از درياي خروشان اعتراض به تغلب ،يغماگري باشد امابا مرگش وبخصوص تصويرمرگش ، اصطوره ايي خروشان كننده براي ايجاد تصويري ماندگار از جنبش آزاديخواهانه يك ملت شد.
    به گمانم تصوير ندا درآينده تاريخ ما نقش خود را به خوبي حك خواهد نمود .

  13. hamid_iran says:

    همکنون ندا
    ندای آزادی ایران را به گوش همه جهانیان رساند

    http://hamid-iran.blogspot.com/2009/06/blog-post_7085.html

    با تشکر از شما
    به امید ایرانی آزاد

  14. Pargar says:

    سلام بلوچ، منهم هستم.

  15. Gord aafarid says:

    زمانی‌ بود که به ایرانی‌ بودنت شک داشتم حالا دیگر به انسان بودنت نیز هم. تو گونه‌ای از حیاتی‌ که روی زالو را هم سفید کرده ای.

    از آنجا که یاد گرفته‌ام همیشه به طرف روشن قضیه نگاه کنم، اما متشکرم که چهرهٔ واقعی اسلام را به فرزندان این مرز و بوم نمایاندی.

    لطفا آن جسم و جان ناقص وناقابلت را همچنان کف دست نگاه دار که ملت و تاریخ این سرزمین با آن کار خواهد داشت!

  16. شبنم says:

    چند كلام هم برای اسد عزیز كه نوشته های این روزهایش رو خیلی ارزشمند می دونم:
    مردم با خلق قبیله ای نرفتن تو خیابون، این نتیجه اعتراض مسالمت آمیزشون هست. چیزهایی هم كه در مورد سلامت روح گفتی درست است، اما ما الان در موقعیت معمولی نیستیم كه رفتار معمولی داشته باشیم. من خودم عكس و فیلمش رو در فیس بوك شیر نكردم، اما فكر می كنم وقتی هیچ رسانه ای در اختیار مردم نیست، وقتی كه صدا و سیمای ایران، دایم داره با نشون دادن چند صحنه انتخاب شده، دایم به مردم تزریق میكنه كه اینها ارازل بودن…در این موقعیت شاید بعد مساله كمی فرق بكنه.

  17. شبنم says:

    balouch jan ney labak ham neveshte:
    http://neylabak1.blogspot.com/2009/06/blog-post_22.html

  18. Anonymous says:

    بلوچ جان من هم پست امروزم راجع به نداست. اگر دوست داشتید به لیستتون اضافه كنید…
    نازخاتون

  19. Rokgoo says:

    در همين رابطه:
    ندا زنده است.
    http://rokgoo.blogspot.com/2009/06/blog-post_22.html
    رک​گو

  20. اسد زمینی says:

    عبدالقادر گرامی، سلام!
    من هم چند کلامی نوشتم:

    چهره‌ی خونین‌اش را فراموش کن و ندای‌اش را به خاطر بسپار!

    http://pardeh.blogspot.com/2009/06/blog-post_549.html

    بدون هیج اغراقی نفس کشیدن به انجام وظیفه‌ای دردناک تبدیل شده بود!
    بی‌بی‌سی جان دادن او را به میلیون‌ها انسان نشان ‌داد! بی‌بی‌سی انگلیسی نه! پخش چنین صحنه‌ای برای بیننده اروپایی مسئولان تلوزیون را به دادگاه می‌کشاند. اما بی‌بی‌سی فارسی به بینندگان ایرانی نشان داد. آن هم در روز روشن، وقتی کوچک و بزرگ پای تلوزیون نشسته‌اند!
    دختر پیش چشمان من و میلیون‌ها انسان تمام کرد. نه یک بار! بلکه چندین بار و با هر بازپخش برنامه‌ها از نو…

    …گله‌ای هم نیست. وقتی حکومت خودی برای سلامت جسمانی ما تره هم خورد نمی‌کند چرا انتظار داشته باشیم بی‌بی‌سی غصه سلامت روحیمان را بخورد؟
    …خودمان هم! نگاهی به وبلاگ‌ها بینداز! چهره‌ی خونین ندا را هر گوشه‌ای می‌بینی. مردن را تازه کشف کرده‌ایم یا مرگ اگر در یوتیوب ضبط شود مفهومی جدید می‌یابد؟

    برادر، خواهر، رفیق! قرار بر این نیست که با خُلق و خوی قبیله‌ای به خیابان‌ها بریزیم. خون و خون‌کشی جنبش شهروندی را پیش نمی‌برد اما میدان قداره بندان را فراخ‌تر می‌سازد!

  21. Danixa Laurencich says:

    hier is my post for Neda
    http://www.duchadeheroes.blogspot.com

  22. shirazaal says:

    http://www.youtube.com/watch?v=nemIWvh_Mqs

    Salam Baradar. Dorod bar shoma.
    Dorod bar javanane dalire iran.
    Rohe Neda shad bad.

  23. Danixa Laurencich says:

    no concibo la muerte de esa chica, como la de ningún joven por gritar la de ningún joven por gritar lo que siente
    mi solidaridad y mi abrazo al pueblo iraní

  24. رهجو says:

    از خون جوانان وطن لاله دمیده
    هم وطن خردمندم این اولین باری نیست که نهال آزادی در ایران زمین با خون نازنینانی چون ندا آبیاری میشود.به تاریخ مشروطه رجوع کنید پر است از این جانفشانی ها!ولی صد افسوس که مردم ایران از یک سوراخ چندبار گزیده شدند و به آخوند جماعت اعتماد کردند و دیدند آنچه نباید می دیدند.
    جاوید ایران زمین
    زنده باد آزادی
    دور باد استبداد دور باد استبداد دور باد استبداد

  25. سفید ... سیاه says:

    سلام…هستم…

  26. شایگان says:

    درود بر بلوچ عزیز

    من نیز همچون سایر هموطنانم به شدت از رفتار وحشیانه ی خامنه ای و عمالش ابراز انزجار می کنم.
    کاش این مردک به دست من می افتاد آن وقت می دانستم که با وی چه کنم.

  27. سام الدين ضيائی says:

    Salaam,man ham hastam
    http://sameddin-ziaee.blogspot.com/2009/06/blog-post_1914.html

  28. Francesca says:

    Es terrible que en los años en los que estamos ocurran cosas como éstas. Ya sé que la vida no es justa pero los hombres deberíamos luchar por la justicia y la libertad. Mi solidaridad más profunda con todos los que luchan por esas premisas.no podrán callar todas las voces.
    Mi más profundo pesame

  29. مديار says:

    یکی نوشته بودم جمعه یی یکی دیگه هم می نویسم http://www.madyariran.net/2009/06/blog-post_5023.html

  30. گل زعفران says:

    به دعوت بلوچ عزیز

    http://sites.google.com/site/golezaferan/

  31. Anonymous says:

    بلوچ عزیز ممنون از دعوتتان.

    محمود افغان

  32. Anonymous says:

    جناب بلوچ!

    دختر نازنین زیبایم را آماده می کنم که به پرام برود. وقتی که دارم آرایشش می کنم، اشک می ریزم.

    زار زار.

    دخترم را می بینم.

    و دختران ایران را که حالا همگی دخترانم هستند. یک تنه ایستاده اند در مقابل یک ردیف نیروی امنیتی.

    مادر بزرگی را که کتک می زنند.

    به دخترم می گویم چشمت را ببند.

    بعد می گویم باز کن.

    دخترم ندا را می بینم.

    نگاه می کند.

    دستم می لرزد و خراب می کنم پشت چشمش را.

    یک گروه دختران و پسران از دوستانش می ریزند خانه ما. عکس می گیرند. می خندند. جیغ می زنند. لباس های رنگی. پوف دار.

    عجب شبی.

    طنز تلخ روزگار را می بینید؟

    جناب بلوچ!

    در دلم پیوسته می گرید کسی.

    می خواهم سهم همه دختران و پسران ایران من خنده باشد. و لباس های رنگارنگ.

    و به کوله پشتی دختری فکر می کنم که یک نفره جلوی یک ردیف سرباز ایستاده بود. که تویش پر بود از امید. خشم. آرزو. رویا.

    و به کیف کوچک نقره ای این دخترکان کوچک شاد این سرزمین نگاه می کنم که تویش مایتک هست و آیینه و تلفن و خنده.

    عکس ندای شهید را که دیدم، دخترم را دیدم. خواهرم را. دوستم را.

    لیموزین پر از بچه از پیچ کوچه می پیچد و می رود. و من به یاد مینی بوس هایی می افتم که دختران و پسرانم را در آن می ریزند و می برند.

    دختر از پشت شیشه به من نگاه می کند و دست تکان می دهد.

    بر زمین سرد خون گرم تو

    ریخت آن گرگ و نبودش شرم تو …

    با احترام،

    نارنج

  33. Anonymous says:

    پیشنهاد برای ادامه مسالمت‌آمیز اعتراضات

    هم اکنون در شرائطی هستیم که پس از بیش از یک هفته اعتراضات ممکن است که برخی‌ به دلیل خستگی‌ و یا ترس ناشی‌ از عواقب سخت ادامه اعتراضات به نوعی مایل با ادامهٔ آن با قدرت اولی‌ نباشند. در این شرایط است که فرسایش زیادی در تعداد معترضان ممکن است بوجود بیاید.

    الان دقیقا باید هم مردم به حرکت خود ادامه بدهند و هم کمی‌ تجدید قوا کنند. پیشنهاد من این است که مثلا روز ۴شنبه را به عنوان روز "بیعت با رنگ سبز" معرفی‌ کنید تا مردم بصورت خانوادگی با دامن طبيعت بروند و به یاد کشته شدگان این روزها و برای پیروزی آرمان سبز خود، سبزه گر بزنند! این کار هم افراد را دچار دردسر نمیکند، هم تجدید پیمان با آرمانهای خود است و هم اینکه مردم را برای ادامه راه در کنار هم پر‌روحیه و مصمم می‌کند.

    راستی‌ برای اینکه برای کارمندان و كسبه هم مشکلی‌ برای پیوستن به این برنامه نباشد برنامه را زودتر از ۴ عصر آغاز نکنید.

  34. Anonymous says:

    نه رهبر، نه شورای نگهبان، نه مجریان انتخابات در ایران بیطرف نبودند و مردم دارند این همه قربانی می دهند.

    ببینید این مسئله ابتدایی برگزاری درست انتخابات، که سال هاست حتی در بسیاری از کشورهای عقب مانده هم حل شده، در کشور ما این چنین به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

    حتمی ترین نتیجه این خون های ریخته شده، باید این باشد که این آقایان بگذارند در ایران انتخابات آزاد و سالم برگزار شود. و هر چه هم در مقابل ملت لجبازی بیشتری کنند، گور خود را زودتر می کنند.

    این یعنی چه یه آخوند چسنه به خودش اجازه بده بگه هر چی من می گم همونه و یه ملت را این چنین تحقیر کنه!

  35. irani says:

    janam fadaie mellat
    bar zolm nang o nefrat

  36. حمید میداف says:

    قادر عزیز
    به نوشته و به‌دعوت‌ات در "میداف" لینک داده شد

  37. Anonymous says:

    Khamenei yek haramzadeh ast. Yek hayoolaye haramzadeh. Marg bar khamaneiye bi sharaf

  38. بادبان says:

    بلوچ عزیز درود بر شرفت که در هر حرکت جمعی پیشتازی و همیشه افتخار وبلاگ نویسان متعهد هستی
    حتماً برای ندا خواهیم نوشت

  39. Anonymous says:

    امروز هم روزم خراب شد… صحنه جان دادن اين دخترك بيگناه، بدست يك حيوان دل هر انساني را بدرد مي آورد. از صميم قلب بر سر سجاده نماز دعا كردم، كه قاتل او و مسببان قتل او، همه در آتش خشم ملت ذره ذره آب شوند و بسوزند.
    زنده باد آزادي

  40. Anonymous says:

    تحصن در میدان 7 تیر

    بنا بر گزارشها و تماسهای مردم با همدیگر امروز اولین تحصن در میدان 7 تیر – مردم در کف خیابان, شمع به دست می نشینند, تو درسوگ دخترایران ندا، چه میکنی؟!(برای گرامی داشت خاطره شهیدان دیروز و جند روز اخیر ) از ساعت 4 بعد از ظهر دیدار ما میدان 7 تیر. همه به سمت ۷ تیر برای تحصن. خبر رسانی کنید.

  41. آرش says:

    درود به شرف تو
    من با تمام وجود دست به قلم میشوم تا با قلمم خون دجال زمانه را بریزم

    http://www.jahanidegar.blogspot.com

  42. nedayejavan says:

    آسمان وقف نگاهت گل من ….
    گرچه از ایران دوریم اما هر کاری از دستمان بربیاید انجام خواهیم داد. این خونها عاقبت دامن این دیکتاتورهای خونخوار را میگیرد. به امید رهایی ایران و ایرانی ، به امید دنیایی سرشار از آزادی و برابری و آرامش
    کار بزرگی را آغاز کرده‌اید. همراهتان هستم

  43. فرهاد says:

    بلوچ عزیز
    ممنون از دعوت عام و توجه ویژه به موضوع ، اطاعت امر شد.

  44. دختر همسایه says:

    بلو چ عزیز ما را هم مهمان این دعوتت بدون

  45. Anonymous says:

    دانشجویان حامی جنبش مدنی ایران‏

    إن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم

    حامیان میرحسین موسوی
    حامیان مهدی کروبی
    حامیان محسن رضایی
    و همه دوستانی که قلبشان برای عدالت می تپد

    این روزها شاهد ذبح عدالت در مسلخ مصلحت اندیشی بوده و هستیم.
    آری این روزها شاهد ریخته شدن خون مردم حق طلب ایران در کوچه ها و خیابان ها هستیم. شاید بسیاری از مردم که از دیدن این صحنه ها احساس وظیفه میکنند نمی توانند با حضور در کوچه و خیابان فریاد دادخواهی سردهند. اما ما برآنیم تا وحدت و اکثریت خودمان را به حاکمانی که ظلم خود را در پوشش دین توجیه میکنند نشان دهیم.

    بدین منظور ازهمه کارمندان و کارگران و شاغلان دولتی و غیردولتی، به غیر از مشاغل اورژانسی مانند کارمندان بیمارستان ها و مراکز درمانی و آتش نشانی، تقاضا میشود که روز سه شنبه دوم تیر ماه از رفتن به سر کار امتناع کنند. هم چنین از همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز تقاضا داریم که با تعطیل کردن دانشگاه در این روز با ما همراهی کنند. قصد ما این است تا با این روش مسالمت آمیز اعتراض خود را به وضع موجود اعلام نماییم.

    لطفا این خبر را از طریق ایمیل یا تلفن یا حضوری، به نزدیکان خود در سراسر ایران اطلاع دهید.

    والسلام علي من التبع الهدي

  46. م. سروش says:

    این هرزه ناپاک که خونین دست است
    صد جام زده زخون، کنون سرمست است
    دوشینه به خوابِ او چنین گفت مغول
    فرجام رهی که می روی، بن بست است

    توفنده تر باد خروش قهرمانانه خلق

  47. م. سروش says:

    این هرزه ناپاک که خونین دست است
    صد جام زده زخون، کنون سرمست است
    دوشینه به خوابِ او چنین گفت مغول
    فرجام رهی که می روی، بن بست است

    هر چه توفنده تر باد خروش خلق

    م. سروش

  48. axneveshte says:

    پیشا پیش مطلبی در این باره که احساساتم رو نسبت به خواهر شهیدم نشان میداد…خوشحال میشم بخونید

  49. اردی خان says:

    عبدالقادر گرامی

    درود بر شما

    من هم شروع کردم به نوشتن. ولی ای کاش دوباره دستم به خامنه ای می رسید و اینبار در عالم واقعیت به او پس گردنی نمی زدم و به جای اون با انگشتانم دو چشم کفتارش را از کاسه سر در می آوردم.

    چقدر حالم بد هست از اینهمه نکبتی که جمهوری اسلامی به خاک و مردم ایران زده.

  50. سرزمین جاودان says:

    صدای آزادی یک ملت رو نمیشه خفه کرد.
    جهنم واقعی جهنم تاریخه !
    خامنه در جهنم بسوز !

    به یاد جوانان ایران.. به یاد عشق.. به یاد آتش.. به یاد خون

    http://sarzaminejavdan5.blogspot.com

  51. Anonymous says:

    شهرام : باید کلیه این وحشیگری ها را cd کنیم و در بین مردم شهرستانها و روستاها پخش کنیم تا مردم در بی خبری نمانند.
    بهترین روش برای هدفمند کردن مردم و تشویق به اعتصاب .

  52. مانيا says:

    salam .
    man dust daram tu in tazahorat sherkat konam amma chon tuye keshvaram migan ke shenasayi va radyabi mishi va . . . va az unjayi ke aghaliyatam baram oza sakht mishe ! age be nazare shoma radyabi nemisham va ina bolofe behem etela bedin ta ba tamame ghova tu in tazahorat sherkat konam .
    dar zemn ye tanz nevise ammator va tazeh karam . mishe nazaretuno dar morede neveshteham begin ?

  53. حسین .امیریه says:

    بلوج عزیز اندوه این روزهاو سنگینی غم پرپر شدن مردم توان از قلمم را گرفته اما به درخواستت مختصری در امیریه برای ندا این شهید آزادی نوشتم اگر توانی باشد در پندگان هم خواهم نوشت باشد که دوستان زیادی به دعوتت لبیک گویند.

  54. Anonymous says:

    صدا و سیمای دولتی شما روزگاری صحنهٔ کشته شدن آن کودک فلسطینی در مقابل پدرش را بار‌ها نشان داد..حالا چرا خفه خان گرفته..به سودتان نیست….به خدا شما از حیوانات هم پسترید….ندا نترس..ما بازوان دردمند پدرت را خواهیم گرفت..از امروز پدرت هزارها ندا دارد ..به تو قول میدهم..

  55. بهروز ایرانی says:

    با نظر شما کاملا موافقم

  56. Anonymous says:

    سلام.این کمترین همدردی هم از من.
    zita

  57. آرمین گیله‌مرد says:

    سلام … امیدوارم ایندفعه همه بدون چون و چرا هماهنگ در این تظاهرات شرکت کنند

  58. آینده ما says:

    با کمال میل قادر جان

  59. نیکی says:

    من از این تنها کاری که می تونستم انجام بدم و انجام دادم شرمندم.برام اصلا مهم نیست که اسمم اضافه بشه یا نه
    اما 1.میخوام صدامون رو مجامع حقوق بشر بشنوند 2.میخوام اسم هر خیابون یا میدونی که درایران بسیج هست به ندیا آزادی تغییر بدند
    همین ازتون ممنونم

  60. Anonymous says:

    بنده به عنوان یک طلب که عمر خود را صرف علوم اسلامی کردم تنها به این عنوان که راه انسانیت و شرافت و کرامت را بیاموزم اعلام انزجار می کنم از این ددمنشان روحانی نما که عمری است سعی نموده ننگ حیوانیتشان را با عبا و عمامه نبوی و علوی پاک کنند اما از همان ابتدا با بررسی تاریخ انقلاب و کشتاری که در بدو انقلاب تا کنون انجام داده اند ثابت نموده اند که به هیچ وجه نمی تواننند سیرت خود را پنهان کنند و امروز حتی از پنهان کردن صورت خود نیز عاجز مانده اند من و امثال من کم نیستند در شهرهای ایران که این روزها می گریند و ناله سر می دهند. من نمی شناسم آن امام زمانی را که دستور به ذبح دختران و کودکان و زنان و مردانی می دهد که حداقل حقوق انسانی خود را می شناسند. من عمری از این امام زمانی که شما تعریف می کنید و جان نثارش می کنید هیچ اطلاعی ندارم من هرگز نان آن امام زمانی را که باتوم به دست شما داده تا بندگان خود را ضرب و شتم کنید نخورده ام من هیچ گاه در محضر آن امام زمانی که به شما اجازه داده است که سره و ناسره کرده و مردم را دعوت به دروغ ریاکاری کنید درس نخوانده ام من هیچگاه آرزوی دیدار آن امام زمانی را که شما را تشویق به ضایع نمودن حق و حقوق عامه مردم کرده است نداشته ام من به عنوان یک طلبه تبری می جویم از آنچه که شما به اسم امام زمان و مذهب حقه جعفری ندا می دهید و اعلام می کنم به جهانیان که بدانید و آگاه باشید آن چیزی که امروز اینان به اسم دین و امام زمان انجام می دهند به هیچ وجه قرابتی با دین و امام زمان (عج) ندارد.
    وسینتقم الله ممن ظلم

  61. Mani says:

    عبدالقادر نارنین

    اولین بار است که برایت کامنت میگذارم
    این بار دیگر نتوانستم جلوی خودم را بگیرم

    من حرفی با خامنه ای ندارم ولی برای طرفدارانش کلماتی نوشتم

    درود بر تو که از این دختر بیچاره و بیگناه یاد کردی. یادش که میفتم اشکم ناخودآگاه میریزه. چقدر مردم ما بدبخت و بیچاره وبیکس هستند

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!