Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

زمانی رسیده که مراجع تقلید باید خود از آخرت بترسند. از آنجایی که اکثر قریب به اتفاق آقایان شوخ طبع هستند با همین لهجه طنز خودمانی که بگویم اکثر آنها یکی دوسال دیگر همسن جناب عزرائیل خواهند شد، و با اینکه ایزد منان در دادن عمر به آنها سخاوت کرده و عزرائیل کمتر سراغ آنها می‏رود اما مرگ اگر سرعتش را به سرعت لاکپشت هم برساند، عاقبت خودش را به آنها می‏رساند. لذا حالا که فتوا دادند و مردم را مکلف کردند که در انتخابات شرکت کنند دست از سکوت بردارند و جلوی حجة‏الاسلامی را بگیرند که به صورت سیاسی و مصلحتی و کودتایی آیت‏الله و ولی فقیه و حضرت رهبر و فرعون شد.
خیلی خوانده‏ایم که روحانیت در مبارزات مردمی کنار مردم بوده است. لذا شایسته است و بایسته و صواب که با یک حرکت میمون و محمود نشان بدهند که در حیات آنها هیچکس نمی‏تواند هیچ میمونی را هر چند که محمود باشد به صورت تقلب و دزدی حمایت کرده مردم را به خاک و خون بکشد و بعد ، اینهمه خون را با وضو شسته برای پیشنمازی نماز جمعه قد قامت صلوة بخواند.
آقایان آقاتر از آنند که ندانند جمعه سابقه دارد که خون جای بارون بچکد.
من کردم امر به معروف را
مانده باقی نهی از منکر

*************************

پی نوشت روز بعد: از سخنگویان، دفاتر و مقلدین این آقایان درخواست دارم عکس‏العمل و اقدام آنها را برای اطلاع خوانندگان این وبلاگ ایمیل کنند.

فتوای آیت‏الله منتظری:

انا لله و انا الیه راجعون

بسمه تعالی

ملت شریف و عظیم القدر ایران

با کمال تاسف خبردار شدیم که ملت بزرگوار ایران در دفاع ازحقوق قانونی خود در تجمعاتی به دور از خشونت مورد هتک حرمت و ضرب شتم قرار گرفته و به خاک و خون کشیده شده است. اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه و ابراز همدردی با آحاد داغدار ملت، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه را عزای عمومی اعلام می‏کنم و با حمایت قاطع خود از حرکت‏های غیر خشونت بار ملت مسلمان برای دفاع از حقوق حقه خود در چارچوب قانون متقن اساسی جمهوری اسلامی که جمهوریت را رکن اصلی نظام می‏داند، هر گونه اقدامی که منجر به ضربه غیر قابل جبران به جمهوریت نظام گردد را جایز نمی‏دانم. هر یک از برادران و خواهران دینی ما موظف است ملت را در دستیابی به حقوق حقه خود یاری دهد. بر این اساس، هرگونه مقاومت در این راستا، به خصوص ضرب و شتم و کشتار ملت را مصداق بارز مخالفت با اصول اساسی اسلام مبنی بر حاکمیت ملت بر سرنوشت خود دانسته و حرام شرعی اعلام می‏کنم.

والسلام علی من التبع الهدی

حسینعلی منتظری

21 جمادی الثانی 1430

25 خرداد 1388 شمسی


2 Responses to “با احترام برسد به عرض مراجع تقلید”

  1. Anonymous says:

    veeel kon agha toam! bara avalin bar dareh diin az siasat joda mishe o mardom soraghe eslamo dino ina naraftan too mikhay zoori bechasbonish?ma tahala be kheireh in olama omidi nadashtim hamin ke shar naresonan kheilieh

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!