Abdol Ghader Balouch – عبدالقادر بلوچ

Official blog of Abdol Ghader Balouch

پرتو فرهنگ بسیج

November - 28 - 2008

جناب رئیس جمهور در نطق اخیرشان فرمودند: امروز ملت ایران در پرتو فرهنگ بسیجی جزء عزیزترین ملت‏ها و پرچم‏دار رهایی ملت‏ها، خداپرستی، عدالت، برابری و پاکی است.
برای درصد کمی که ممکن است این فرمایش برایشان ابهام داشته باشد عرض می‏کنم که: امروز ملت ایران در پرتو فرهنگ بسیجی به قدری عزیز ملت‏هاست که برای پناهندگی تا لائوس و کامبوج رفته‏ و با آغوش باز پذیرفته شده‏. (در بعضی نقاط که آغوش باز نبوده ملت رگ خود را زده تا عزیز بشود). مابقی ملت که موفق نشده‏اند عزیز بشوند پرچم رهایی ملت‏های دیگر را در دست دارند و وقتی تعدادی از آنها اعدام می‏شوند سایرین پرچم را از دست آنها گرفته و به پرچمداری رهایی سایر ملل ادامه می‏دهند. خداپرستی را که خودتان بهتر می‏دانید چنان گسترش پیدا کرده که رئیس جمهور دست رهبر را می‏بوسد. سردار سپه دست رئیس جمهور را و مردم ضریح امامزاده‏ها را. در باب عدالت، کافیست به عکس ترازوی عدل و انصاف که در عکس‏های آیت‏الله شاهرودی و قاضی مرتضوی بر دیوار پشت سرشان آویزان است توجه کنید و ببینید چطور دو کفه برابر، و شاهین عدل در وسط بی تکان مانده. قضیه برابری و پاکی احتیاج به نوشتن ندارد نگاه کنید به زندگی و مرگ برابر پیروان همه‏ی ادیان در کشورمان. فکرش را بکنید پرتو فرهنگ بسیج به جهان بتابد چه می‏شود.


One Response to “پرتو فرهنگ بسیج”

  1. یوز باشی says:

    برادر بلوچ

    اهدای نشان به برادر مجاهد و کپل مپل

    فیروز ابادی را به شما و بقیه مسلمین

    جهان تبریک عرض می کنم .

Leave a Reply



VIDEO

************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** ************* ************ *********** *************

TAG CLOUD

Activate the Wp-cumulus plugin to see the flash tag clouds!

There is something about me..

    Activate the Flickrss plugin to see the image thumbnails!